{NÁKUPY} Kalia červen 2015



Dneska zase chlubící článek :)


Před časem jsem na FB profilu zaúpěla, že jsem si zlikvidovala raznici, 
a protože jsem opravdu hodně rychle potřebovala novou, kvůli dokončení zakázky, 
prošmejdila jsem všechny dostupné scrap-eshopy a hledala, kde je skladem.


Nejrychlejší variantou se ukázal eshop KALIA.CZ z Českého Těšína, kde bydlím, 
takže jsem nakupovala zase zde :)



A abych neodešla jen s raznicí, koupila jsem na zkoušku i něco nového, co jsem ještě neměla:



Například 3 sady různě velkých knoflíčků ve vybraných barevných mixech
(skvěle se budou hodit na miminkovské věcičky, zaujaly mě ty glitrové varianty)


Nebo platíčka broušených kamínků ve světle modré, růžové a duhové barvě, 
100ks v každém balení,
barev je samozřejmě v nabídce více, ale tyhle 3 se mi nejvíce hodily


Poslední dvě sady resinových květinek, které jsem ještě neměla


Nepostradatelné 3D kostičky, výška 3mm(!), 
velikost kostiček je něco pod 1 x 1 cm, 306 ks v balení


Neodolala jsem ani novince v raznicích a to 5cm vlaječka-tag 
(5 cm je délka mezi protilehlými rohy)


A nakonec raznice, kterou jsem potřebovala, zoubkované kolečko 3,7 cm průměr,


měla i dáreček navíc, miniraznici ve tvaru kočičky velikost 1,6 cm.


Zaujalo mě, že na obalech raznic byla tištěná doživotní záruka a musím říct, 
že raznice vyřezávají jako po másle a to je vůbec nešetřím (používám papír i gramáže 220).


Každopádně vám brzy představím nové projekty, 
které jsem vytvořila s pomocí těchto materiálů a pomůcek :)


Zatím přeji krásný večer



Komentáře

OBLÍBENÉ ČLÁNKY