{NÁKUPY} Hurá papír únorové úlovky


Zdarec děcka!!!
Včera mi přišla úžasná nadílka od Hurá Papíru, tak se dneska budu chlubit :D


Taky máte vždy při otevírání krabice takový ten vzrušující pocit, co tam bude 
(i když víte, co tam bude, když jste si to objednávali), jak to bude vypadat a začínáte
plánovat, co s tím uděláte, jak to použijete ve svých výtvorech?
Ano? Tak to je skvělé, dáme se do vybalování....



V nabídce Hurá Dílny přibyla spousta novinek a tak jsem samozřejmě (i jako člen Hurá týmu) 
neodolala a pořídila si některé z nich, které využiji....
třeba velikonoční zajíčková razítka....zajíčky použiji určitě i v miminkovských albech

k razítkům jsem si přikoupila i malé průhledné samolepky

Protože mezi novinkami byla i svatební kolekce, nesměli chybět ani méďové na razítkách

Novinkové kartonové výřezy Album (k dispozici jsou 2 velikosti)

 a také album (také ve 2 velikostech)

Po tomhle jsem už dlooooouho toužila...dokonce jsem uvažovala, že si to Dymo snad i pořídím,...
naštěstí holky umí číst moje myšlenky a tak jsou tu i dymo nápisy v češtině
Nápisy jsou dostatečně velké, budou se hodit jak na menší projekty jako přáníčka, tak i na větší, třeba LO nebo Canvasy :)

Ačkoli nejsem samolepková, nemohla jsem odolat novým květinovým samolepkám v akvarelovém stylu:


Miluju produkty 13@rts a tak mě moc těší, že jsou v HP k dostání jejich skvělé masky:
myslím, že tohle je nejhezčí kraječková maska, co jsem kdy viděla

no a věnečky prostě musí být i kdyby na chleba nebylo :D

Všichni, kdo mě a mé práce aspoň trošku znají, teď budou mít lehký šok, co jsem si to koupila, protože NEJSEM na postavičky, nenajdete u mě ani jedno přáníčko s postavičkou nebo zvířátkem, prostě taková přání neumím udělat (asi mi chybí nějaké neurony v mozku, ale nemám na tohle správné nápady),
 ale je třeba pokořovat překážky a když se u Aktijky objevily tyhle silikonové, 
hooodně jednoduché figurky od Prima Marketing....řekla jsem si, že to s nimi zkusím....uvidíme :D

Nějaké to doplnění tenčících se zásob nápisů ze Scrapińce také proběhlo

Ačkoli jsem zarytý Rangerovec a mám sadu Archivalů ve všech možných barvách, holky hodně chválily Versafine, tak jsem si jeden taky koupila a uvidíme jak dopadne porovnání...černý univerzální

Další pomůcky jsou takové "zachtianky", jak se u nás říká, nejsou to nutnosti, ale chtěla jsem je prostě zkusit... ZIG Mangaka Flexible - ano, handlettering postihl i mě :D

Gelly Roll bílý - stále hledám kvalitní a opravdu bílý roler a tenhle byl chválen několika různými zdroji, tak uvidím, jestli je opravdu tak dobrý :)

Náhradní náplň k mému embossovacímu inkoustu - prozatím nejlepší, jaký jsem měla

Minimisterů zatím není pro mě dost, neboť si dělám vlastní spreje, a tak neustále dokupuju a dokupuju :D

Stejně tak, některé Distressy, které nepoužívám tak často, potřebují trochu osvěžit :)

no, a konečně jsem se dokopala k nákupu Mod Podge Matt, už mám nasbíráno několik nápadů, co s ním, tak teď je třeba je vyzkoušet :D

V rámci rozšiřování mé databáze metalických barviček a pomůcek jsem si pořídila

A ačkoli nějaké fólie mám už doma, pořídila jsem si tentokrát i zlato-stříbrné vločky, také od Pentart

a jako správné strace mi nesmí chybět ani zlatá sadička od Gansai Tambi Starry Colors


No a nakonec papír......


Akvarelový blok A5 Canson, 200g/m2, 50 archů 

Nařezané akvarelové čtvrtky Canson 300g/m2 21x24cm

Bílá řezaná lepenka A5, 10ks v balení - používám na minialba, knihy hostů,..

Do miminkovských alb růžovoučké Scrapberry´s


A nebyla by to Aktijka, kdyby mi zase něco nepřidala do balíčku jako dárek....
30 ks nařezané bílé lepenky 11x18cm...super tuhle používám :*



jednoduše opět úžasný balíček :)

Děkuji moc a teď HURÁ TVOŘIT!!!



Komentáře

  1. Nejlepší úlovky jsou stejně z velkoobchodů. :) Ráda jezdím do jedné montované výrobní haly, kde přímo dělají s papírem. Jsou to totiž papírové krabičky. A většinou tam mají spoustu odpadu a různých nedodělků a zmetků, které mi za pár korun prodávají. Nebo prostě jenom tak za odvoz. :) To mi přijde hodně fajn.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a komentář, budu ráda, když se zase zastavíš.

OBLÍBENÉ ČLÁNKY