Poprvé něco ze šuplíku...

---------------------------------------------------------------------------------------------------



Jmenuji se Gabriela Milatová, bydlím v Českém Těšíně, přímo na hranicích s Polskem.

Jsem z rodiny, kde bylo normální umět téměř všechny ruční práce, jinak to ani nešlo, 
když se polovina rodiny ručními pracemi živila, a tak, kromě paličkování, ovládám vše :).

Od malička jsem si kreslila modely na panenky a následně je šila, 
když jsem byla starší, začala jsem šít na sebe a ladila jsem si k tomu i doplňky. 
Mým snem bylo stát se módní návrhářkou. 
Rodiče měli jiný názor, a tak jsem vystudovala zcela jiný obor 
a po škole nastoupila do práce. 
Šití & spol. se tak stalo mým velkým koníčkem.

Po roce na mateřské jsem cítila neodkladnou potřebu něco dělat, 
abych se dostala z každodenního stereotypu. 
A tak jsem začala tvořit jednoduchou bižuterii, 
když už jsem měla plnou krabici od bot, 
manžel jakoby mimochodem prohodil: „Máš to hezký, měla bys to prodávat.“

Vytvořila jsem si svůj první (dnes už neexistující) blog 
a nahrávala jsem na něj fotografie bižuterie, kterou jsem vytvořila. 
Kupodivu se mi začaly ozývat zákaznice, které o bižu měly zájem. 
Vytvořila jsem tedy své první webové stránky (ještě pod avatarem bijoux-gabriela).

A proč jsem na začátku zmínila Polsko? 
Právě díky polským blogerkám jsem jednoho krásného dne objevila 
wire-wrapping a za pár měsíců scrapbook, no a bylo to :)

Od té doby, kudy chodím, tudy myslím střídavě na dráty, korálky, minerály 
a nebo zase na papír, nůžky, lepidla, inkousty, masky, vyřezávací a embossovací šablony.

A ačkoli to na začátku moc nadějně nevypadalo, můj velký sen se splnil. 
Dnes je můj velký koníček i mým zaměstnáním :)

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Co pro vás mohu vytvořit:

1. šperky ze stříbra a polodrahokamů








2. z mědi, mosazi a polodrahokamů








3. bižuterii a vlasové doplňky z postříbřené mědi na míru







...miluji, když mi výroba šperků dá zabrat :) a je to na nich vidět, 
proto nejraději používám pracné techniky, jako je wire-wrapping, 
korálková výšivka, háčkování, zlatnické postupy,...



4. klasickou bižuterii a doplňky pro nevěsty + kompletní svatební papeterii,
vše dokonale sladěné v barvě či stylu: 











...mým přáním je, aby ODE MNE mé nevěsty odcházely 
plně vybavené na svůj den D, 
proto plánuji rozšiřuji svou svatební nabídku i o další svatební doplňky 
= podvazky, ozdobné pásy, polštářky pod prstýnky, atd.







Velkým koníčkem je vytváření svatebních knih hostů a svatebních alb
dle přání zákazníků:










A protože se některé mé nevěsty staly i maminkami a tetami, 
tak jsem rozšířila nabídku i o papeterii pro miminka a děti:













a mnoho dalších věciček, které si můžete prohlédnout a zakoupit v mém novém eshopu



Tímto vás zvu na prohlídku :)

Přeji vám krásný den a na shledanou!

Gabriela

Komentáře

OBLÍBENÉ ČLÁNKY