{WEDDINGS} Roses & Pearls: Cinnamon album

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Předevčírem jsem psala, že se vytváří něco nového, něco krásně podzimního a něco ještě 
v letních barvičkách (možná i jarních):


Dnes vám představím první album v podzimních barvách.

Roses & Pearls: Cinnamon



Zadání znělo:
"Nevěstina oblíbená barva je skořicová. Jestli byste pro nás neudělala album v barvách 
champagne, skořice a perly."


Tak jsem se dala do toho, vycházela jsem z kolekce Roses
přidala jsem ručně vyráběné květinky (pracovně nazvané "pomněnky"), 
smetanové lístky jsem na jedné straně nabarvila temně skořicovou barvou.

Do středu pomněnek jsem kápla tekuté perly v odstínu Gold, 
který se k danému barevnému ladění hodil nejlépe.


Protože v zadání byly i perly a klasické perly by nebylo vhodné, kvůli manipulaci s albem, použít, naaplikovala jsem tekuté perly i mezi růže a pomněnky, jak na přední straně alba, tak i na krabici, která byla také objednána.


Součástí všech krabic na album je také hedvábný papír s ručně tištěnými razítky 
v barvách alba:



Protože krabice na album nebyla od začátku mé produkce alb k dispozici, je možné si krabici i samostatně doobjednat (i na album MIDI i album MINI), 
stačí do objednávky napsat název a kód alba, 
ke kterému chcete krabici vyrobit.

Krabice lze objednat zde:
Krabice bude dodána včetně hedvábného papíru uvnitř, samozřejmě ;)

A teď pár detailů alba:












poslední list s kapsou na svatební DVD je na přání přidán, DVD z kapsy nevypadává!


poslední strana (s kapsou na DVD) a zadní vnitřní strana desek

zadní strana desek alba, na album jsem tentokrát použila
krásný jednobarevný scrapbookový papír v odstínu champagne






Jak se vám líbí?
Docela bych si dala svařák, když se na ty fotografie dívám a co vy?


Děkuji za návštěvu a komentáře a přeji krásný den





Komentáře

OBLÍBENÉ ČLÁNKY