{WEDDINGS} Roses: Peridot album maxi

---------------------------------------------------------------------------------------------------


Svatební album na přání, svatba barvy byla bílá a peridotová zelená, 
zákaznice si z mé nabídky vybrala jako předlohu album Roses: Peridot & Mocca.


 s tím, že bude barevné ladění upraveno dle přání.



Razítka, lístky a kartonový rámeček byly nastínované pouze zelenými inkousty Distress
(Shabby Shutters, Mowed Lawn), kupované bezové kvítky jsem nahradila ručně tvarovanými bílými "pomněnkami" do jejichž středu jsem kápla Liquid Pearls v odstínu Key Lime:


Papíry na deskách původního alba jsem nastříkala olivově zelenou barvou a béžovou barvou se zlatými třpytkami:


Na novém albu jsem použila světle zelenou barvu se studeným podtónem a stříbrné třpytky:


Zákaznice si objednala i ozdobný label, který jsem pro tentokrát vyrobila ve čtvercovém formátu a z přední strany na okrajích nejen stínovala, ale také orazítkovala:


A to je, co se týká rozdílů, vše :)


Přeji všem krásný den


Vaše 

Komentáře

OBLÍBENÉ ČLÁNKY