{NÁKUPY} Novinky z Art-creative.cz a Vtc.cz

---------------------------------------------------------------------------------------------------


Včera mi přišly dva balíčky, tak se s vámi musím o tu radost podělit :)

první z VTC (velkoobchod s galanterií) kde nakupuji převážně stuhy, organzy, šicí potřeby apod., tentokráte jsem objednávala šifonové stuhy 12mm a 25mm, kostičkované rypsové stužky (příprava na kuchařky a velikonoce), skvělou pinzetu (to modré s bílým oválem mezi stužkami) a dva kulaté miniorganizéry na drobnosti (já už v nich mám scrapové bradsy - hřebíčky) - nejsou na fotce.
Bohužel VTC je velkoobchod, takže pro nákup musíte mít IČO/DIČ, ale výhodou je, že jsou ohromně rychlí, pokud objednáte do 11:00 hodin, druhý den vám balík přiveze PPL.


Druhý balíček přišel z art-creative.cz
objednala jsem 6 barev pestíků do mých self-hand-made květinek,
jeden set akrylových razítek Kaiser Craft,
kling razítko s miminkem od S.w.a.l.k.,
dvě embossovací kapsy do Big Shotu a 
5 barevných sad s maskovacími páskami :)


Všechno vypadá krásně, tak už to jen zpracovat :)

Děkuji za zastavení a přeji hezké tvoření 




Komentáře

OBLÍBENÉ ČLÁNKY