{WEDDINGS} Provance Lavender na přání :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Dnes malé nakouknutí na vytváření wire-wrappingového šperku na přání.
Jedná se o hřeben do vlasů a náušnice z kolekce Provance Lavender



Už dlouho jsem "newrapovala" v poslední době jsem pracovala spíše na papírových zakázkách, tak jsem byla zvědavá, jestli jsem nevyšla z cviku.

No, ručičky ze začátku trochu protestovaly (ještě že jsem před manikůrou, jinak bych ji mohla dělat znovu),
ale nakonec dopadlo vše dobře :)

Je zvláštní, jak se vše mění, kdyby mi někdo před necelými 2 roky řekl, že dnes budu spíš přes papír než přes šperky, asi bych mu nevěřila :)

A výsledek:

Tak, co říkáte, dá se na to koukat?


Mějte se krásně



Komentáře

OBLÍBENÉ ČLÁNKY