{NÁKUPY} D-Hobby, aneb jak jsem se opeřila 2.

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Dnes tu máme další chlubící článeček o nových přírůstcích do mé scrapbookové rodinky :)


Tento balíček jsem dostala z eshopu D-hobby.cz a jsem z něj opravdu nadšená (jak jinak :P)



Objednala jsem to, na co jsem už měla dlouho zálusk a co bylo právě dostupné pouze na D-hobby: 

1. vyřezávací šablony: 
- Memory Box: Catalina Border - na ten jsem si brousila zuby už hodně dlouho, 
ale stále se mi ho nedařilo nikde sehnat, až zde,

- Rayher: Motýlky a Jarní věneček - vyřezávací šablony této značky jsem 
ještě jinde neviděla, cena neuvěřitelně nízká, na motýly jsem úchylná, 
na věneček se moc těším - věneček se dá ozdobit nejen květinkami, které jsou součástí setu, a které jistě využiji i samostatně, ale také podle všech ročních období (léto - listy, podzim -listy a ovoce, zima - vločky apod.),


2. embossovací prášky:
do sbírky - černý, stříbrný a zlatý, který je v současné době velmi populární,


3. razítka:
zde na spodním obrázku jsou razítkové sety:
- Artemio: Příroda - skvělý set plný jarních třešňových kvítků 
(věneček, větvička, background , 4 bordery, motýl, ptáček 
a další motivy, určitě ještě před Velikonocemi udělám z tohoto setu přáníčko,

- Prima Marketing: Stationer's Desk Daily - malý set razítek, zaujalo mě nejvíce rohové razítko, 
které sice na fotce není příliš dobře vidět, ale je to taková jakoby stuha s mašlí v rohu.


Všichni, kdo mě znáte trochu líp, víte, že miluji razítka firmy Kaisercraft, mají cenově dostupná, 
kvalitní silikonová razítka a jejich motivy se mnou "vnitřně rezonují" 
(jejich texturová razítka bych skoupila snad všechny).

V D-hobby měli skladem tyto sety:
(zleva nahoře po směru hodinových ručiček)

1. Key To My Heart 
2. Spring Bloom
3. Just Believe
4. Dictionary Meanings
5. Sheet Music
6. Lilac Avenue (v zipovém obalu do pořadače)


1. Key To My Heart - super set pro svatební přání, alba, knihy. 
Handscript v setu je výňatek z Bible (Love is kind, Love is patient,....), 
set dále obsahuje border krajku, 
větší nápis Love ve stejném fontu jako text, 
visací zámek ve tvaru srdce a klíč, 
ptáčka na větvi a jednoduché motto "The key to my heart"


2. Spring Bloom - motivační přáníčka, alba.
Set obsahuje tři nápisy a dvě vzorované vlaječky (ta se chevron vzorem mě dostala).


3. Just Believe - přání, svatební, narozeninová, pro děti.
V tomto setu se mi nejvíce hodí tzv. věčný kalendář, dále set obsahuje zvláštní velkou vločku, 
malý krucánek, rostlinu s květy (připomíná mi to řapík lékařský) 
a border s lístečky a větvičkami podobný jako větev s ptáčkem ze setu Key to my heart.


4. Lilac Avenue - univerzální set na cokoli.
Z tohoto setu jsem (pokud se to tak dá říct, neboť úžasné jsou všechny) nadšená nejvíce,
a to hned z několika důvodů:
 - skvělý zipový obal, který se dá pověsit do šanonu: bude zrecyklován  na jiný účel, 

- skvělé, romantické a vzájemně se doplňující razítka 
(největší a nejmenší razítko a srdce) 
a kompatibilní razítka vhodná na přání ve stylu Simple & Clean 
(malé kulaté razítko, velké kulaté razítko a květ se stvolem dole) 

- 2 razítka na vzorované květy, perfektní na výrobu diy květin

- dvě menší kulatá razítka, která využiji také při výrobě diy květů - jak, to se již brzy dozvíte, 
tutoriálek už mám nafocený  :)



Tak a to je pro dnešek vše :)


Přeji vám krásnou dobrou noc!




Komentáře

OBLÍBENÉ ČLÁNKY