{FOR KIDS} Moje 1. album pro Emu


Dnes jenom malé nakouknutí na pár detailů z mé poslední práce pro novorozené miminko Emu.


Album je tentokrát ve více klasické formě, než předchozí album, obsahuje 36 vnitřních listů, které jsou vzorované i bílé, okraje jsou ořezány ozdobnou raznicí Marty Stewart.




Požadavek na album byl jediný: barevnost s styl dle tohoto přání pro miminko, proto je 
album v barvách růžové, fuchsiové pink a zelené, se špetičkou mátově zelené, modré a žluté.


První dvoustrana je klasicky věnována prvním informacím o miminku:
Obálka na pramínek prvních vlásků, rámeček na fotografii z bříška 

a první fotografie s mou grafikou s údaji o miminku.
ozdobné 3D rohy jsou nastaveny na fotografii o velikosti 10 x 15 cm, ale lze je opatrně odlepit 
a posunout jinam.


Na další straně je nachystaná obálka se dvěmi kartičkami na otisk ručiček a nožiček, 
na které se nalepí dvě připravené rozetky a mými grafikami:






Každou stranu v albu jsem se snažila ozdobit jinak (jen pár příkladů):











































Na konci alba je i místo na první narozeninové fotografie:









A na konci samozřejmě nesmí chybět můj certifikát originality = každé album pro děti 
je neopakovatelný originál stejně jako každé miminko :)


Desky jsou opět stříkané mnou namíchanými barvami a tentokrát jsem použila pro další ozdobení  masku Memory Box s motýlky:



"Bonusovým materiálem" jsou u tohoto alba nalepovací rozetky s mými grafikami, celkem 15 ks:

1. skupinu tvoří 7 rozetek: Můj 1. úsměv, První Vánoce, Strrrášně dobrý obídek,
Moje 1. hračka, Moje 1. procházka, Moje 1. koupání a Můj 1. zoubek


2. skupinu tvoří 6 rozetek: Už pasu koně, Už se přetáčím, Už lezu po 4!, Už sedím, 
Už stojím!, Už chodím!


3. skupinku rozetek tvoří 2 rozetky pro fotografii s maminkou a s tatínkem.


Rozetky si rodiče nalepí na fotografie až po nalepení fotografií miminka.


Samozřejmostí jsou i okované rohy u alba. K albu je možné vyrobit i zdobenou krabici na míru.


Album vzniklo z materiálů a za pomoci nástrojů zakoupených v těchto obchodech:


Jak se vám líbí? Já doufám, že mamince a Emičce přinese spoustu radosti.

Děkuji za pozornost a výdrž při takovém kvantu fotografií. Všechny fotografie si budete moci prohlédnout po zveřejnění alba v eshopu v detailu alba (posléze přidám odkaz).


Přeji hezký zbytek soboty a zítra na čtenou zde :)




Komentáře

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a komentář, budu ráda, když se zase zastavíš.

OBLÍBENÉ ČLÁNKY