{NÁKUPY} Hurá papír

---------------------------------------------------------------------------------------------------


V minulém týdnu mi došel balíček z Hurá papír.cz, opět napůl experimentální a napůl
"nutně potřebný!!!" :)
Obsahoval několik pro mne nových věciček:






V první řadě jsem si chtěla vyzkoušet jednobarevné papíry/kartonky od Scrap Berry´s,
budu teď dělat několik alb pro děti a další alba (nesvatební),
takže jsem si chtěla osahat odstíny a tvrdost papírů.

Líbí se mí jejich povrchová struktura


Další novinkou, zcela svatební jsou české kartonové výřezy "Svatební album" a "Svatební kniha"
ze Scrapińca, jejichž nápisy, rámečky a další výřezy ve svých pracích neustále používám



Na přáníčka a další projekty, které chystám (ještě je to překvapení) jsem si objednala
blok papírů firmy My Mind´s Eye: "Indie Chic", miluji indické vzory,
jako je např paisley apod., moc se mi z obrázku v eshopu líbily i barvy na papírech.


Bloček obsahuje 24 oboustranných papírů, 2 x 12 vzorů, některé můžete vidět na koláži níže:


Protože mě v nejbližší budoucnosti čeká i několik alb pro miminka, objednala jsem také
dvě sady papírů firmy Dovercraft z kolekce Back to Basics, 12x12 inch.
Každá sada obsahuje 36 papírů, 3 x 12 vzorů, 150g.


Jednu sadu "Pretty in Pink" růžovo-fialovo-červenou:

Jemné barvy papírů, moderní vzory


A druhou "True Blue" v odstínech světlé modré, námořní modré, pískové, béžové a temné hnědé

opět jemné moderní vzory a barvy


Hodně mě také potěšil tento znak na obalu :)



Poslední z objednaných věcí byly dva cling razítka od Kety:



A od Jitky samozřejmě nechyběl v balíčku i krásný dáreček v podobě dřevěných barevných rámečků
v mých nejoblíbenějších barvách mátové a světlé magnoliové - DĚKUJI MOC!!



Z balíčku mám opět moc velkou radost, už se těším, až jej budu moci "zpracovat" na něco jiného :)
Musím ještě na konec pochválit rychlost dodání,
jeden den jsem objednala a druhý den měla balíček doma, to se často nevidí :)



Děkuji za pozornost a přeji krásný den :)




Komentáře

OBLÍBENÉ ČLÁNKY