{TUTORIAL+FREEBIE} 4 přání pro maminku + freebie nápisy




KRÁSNÉ VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ VŠEM!!!
Doufám, že jste je všichni přežili ve zdraví, jak fyzickém, tak i psychickém :)


Dnes konečně mohu poodhalit jedno tajemství, které jsme spolu s Aktijkou pro vás 
před časem připravili.
---------------------------------------------------------------------------------------------------

Aktijka z Hurá Papír.cz mi poslala balíček s materiálem a já dostala za úkol vytvořit 
z něj přání pro maminku jako inspiraci :)


Protože jsem se nemohla pořádně rozhodnout, tak jsem nakonec vytvořila přání 4, 
každé trochu jiné, stejně tak, jako je každá maminka jiná, ale vždy ta nej :)




1. PŘÁNÍ RŮŽOVÉ A ZELENÉ - trochu mixed-media, trochu shabby chic:


Základ tvoří, lehce mixed-mediový diy papír, jak jsem si ho vytvořila, 
vám zkráceně ukáži na dalších fotografiích:



1. krok - na bílý papír jsem přiložila masku Tessatina od Heidi Swapp a přestříkala 
minimistery s rozvodněnými re-inkery Worn Lipstick a Shabby Shutters.

Stříkala jsem tak, aby zelená probíhala diagonálně středem papíru 
a růžová byla pouze v protilehlých rozích. Vysušíme embos. pistolí.

2. krok - na postříkaný papír přiložím masku Memory Box také se vzorem Tessatina, 
tento je však drobnější, než od Heidi Swapp. 

Nachystám si Gesso a platební kartu (prošlou) a nanesu Gesso lehce zešikma shora 
dolů středem papíru, nechám pořádně uschnout

3. krok - naembossuji zelený květinový vzor

 Použiji Distress embossovací pudr v odstínu Shabby Shutters


Na proužek vellumu (šířka cca 2,5cm) natisknu a naembossuji razítko Keta.

Vše hezky na sebe postupně navrstvím a první přání je hotovo:




2. PŘÁNÍ ORANŽOVÉ, ZLATÉ A KHAKI  - ve stylu Clean & Simple

 Základní oranžový papír jsem uprostřed narazítkovala pomocí razítka Kaiser Craft - krajka 
a vyembossovala zlatým embossovacím pudrem.

 Na zlatý pruh jsem následně nalepila pomocí 3D kostiček různě široké vlaječky do kříže 

 nahoru nalepila poslední vlaječku s mým digi nápisem "Milované Mamince"

dozdobila kamínky ScrapBerry´s a flitry a bylo hotovo.




4. PŘÁNÍ OD SRDCE Z LÁSKY - jednoduché, s trochou mixed-mediování

Základní proužkovaný růžový papír jsem postříkala červeným re-inkerem 
a zlatou akrylovou barvou

Natiskla razítka "Washi pásky" od Kaiser Craft, přilepila dvě srdce, 
které mi Aktijka poslala v balíčku, na ně nalepila s 3D kostičkami obrázek s květinami 
a na něj ještě nabarvený výsek ze Scrapińca "LOVE", který jsem natřela Crackle Accents.




4. PŘÁNÍ EXTRA ZDOBENÉ - v in odstínech sezóny Mátové a Zlaté:

základní papír je opět DIY, vytvořený pomocí Chevron masky od Heidi Swapp 
a zlaté akrylové barvy,

po zaschnutí barvy jsem celý papír ještě přestříkala rozvodněným re-inkerem v minimisteru 
v mátově modrém odstínu, dozdobila obrázky, výseky, tylovými lístky,

na obrázek jsem nalepila výsek klícky ze Scrapińca, který jsem natřela také 
zlatou akrylovou barvou, na klec jsem ještě přilepila dva akrylové kamínky

a protože mám doma také spoouustu korálků, ozdobila jsem jimi také věnečkový výsek 
od Memory Box a rohy základního papíru. A je hotovo :)


Přáníčkovou sadu, díky níž vznikla tato přáníčka, si můžete koupit zde: 

Dnes navíc s narozeninovou slevou 15% na vše!!!



A zde slíbené FREEBIES:

ZÁSADY POUŽITÍ MÝCH FREEBIES:
- nápisy můžete použít ve svých soukromých projektech i v malých komerčních projektech,
- nápisy nemůžete prodávat v jakékoli formě (elektronické, nebo jako razítka silikonová či gumová),
- není podmínkou, ale velmi mě potěší, když uvedete zdroj (můj blog) odkud jste nápisy čerpali, 
pokud je využijete ve svých pracích, v tom případě budu i ráda, když se mi se svou prací pochlubíte odkazem v komentáři ;)

JAK SI FREEBIES STÁHNETE:
1. klikněte na obrázek levou myší pro největší rozlišení,
2. na zvětšený obrázek klikněte pravou myší a z nabídky vyberte "Uložit obrázek jako...",
3. uložte, kam chcete.
4. pro použití uložený obrázek zkopírujte klasickým způsobem do dokumentu ve Wordu, 
upravte velikost a vytiskněte.
























Děkuji za pozornost, doufám, že se vám má inspirace líbí
přeji vám krásný sváteční den :)





Komentáře

OBLÍBENÉ ČLÁNKY