{TUTORIAL} Spring Decoration vol. 6 - Ozdobné balíčky pro koledníky + FREEBIE nápisy

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Tak, máme tady poslední, 6. díl jarních dekorací, toto ale uběhlo :)

Dnes si spolu vyrobíme praktickou dekoraci na poslední chvíli a to:

OZDOBNÉ BALÍČKY PRO KOLEDNÍKY
+ na konci článku na vás čekají freebie velikonoční nápisy mé výroby :)

Protože před Velikonocemi žádná z nás nemá moc času, dnešní poslední díl bude SUPERsimple :)




Co na to budeme potřebovat:


- obyčejné bílé svačinové pytlíčky,
- atlasové stuhy a organzovou stuhu z předchozích dílů,
- žlutý, zelený a červený papír a raznici Marty Stewart - Hortenzie,
- bordurovou raznici Marty Stewart (viz předchozí díly),
- bílý papír 160g a raznici na motýlka Marty Stewart,
- pravítko, odlamovací nůž
- nůžky na papír, nůžky na látky, děrovací kleště nebo sešívačku "koně",
- předtištěné nápisy Veselé Velikonoce nebo černé gelové pero,
- razítkovací inkousty, razítka, akrylový blok na razítka,
- tavnou pistoli a tyčinkové lepidlo, kdo nemá, tak třeba Glossy Accents.




 Pracovní postup:

 Nejprve si seřízneme nehezké okraje u pytlíků.


 Následně je orazíme v bordurové raznici (kdo nemá, může použít třeba nůžky s ozdobným ostřím,
nebo prostě nechat rovný okraj :)


 Nachystáme si razítka na ozdobení pytlíčků, já jsem použila velikonoční set razítek od Viva decor, můžete použít i jenom jednoduché ornamentální razítko, nebo razítko ála větvička.
Obvykle používám inkousty Distress, ale tentokrát potřebuji precizní otisk razítka,
proto jsem vybrala ze své kolekce pigmentových inkoustů Cat´s Eye´s sadu Jelly Beans,
ve které jsou přesně barvy, které se mi hodí do barevného plánu dekorací.


 Narazítkuji pytlíky, nejprve si naaranžuji razítka na pytlík v místech, kde bych je chtěla mít
a teprve potom je přitisknu na akrylový blok, mám tak jistotu, že se mi to vleze
přesně tam, kam chci.
Používám červený a zelený inkoust (třetí barva z mých dekorací je žlutá, ta by však
na pytlících nevynikla, proto ji použiji pouze k dozdobení na květinkách a stuze - viz dále)


 Z natištěných diginápisů si vystřihnu vlaječky,
kdo nemá nápisy, vystřihne si čisté vlaječky a pomocí gelového pera si nápis napíše rukou :)


Do levého horního okraje udělám kleštěmi dírku.


 Naplním pytlíky.


 Složím si záhyby pytlíku k sobě a ohnu horní okraj ve vzdálenosti cca 6-7cm, kleštěmi udělám
2 dírky na protažení stuhy.


 Protáhnu širší organzovou stuhu a udělám mašli.


 Vlaječkou protáhnu tenčí saténovou stuhu a zadní konec protáhnu pod organzovou mašlí a


 a uvážu druhou mašli, sestřihnu šikmo všechny konce stuh nůžkami na látky.
(to je moje úchylka se šití, nepoužívám nůžky na látky ke stříhání papíru, neboť by se mi ztupily
a já  přímo nesnáším, když při stříhání látku pižlám)


Tavnou pistolí přilepíme bílého motýlka, čímž zároveň pytlík zapečetíme proti rozvázání.


 Tento krok je už dobrovolný - já ho mám zde, kvůli doladění pytlíků s ostatními dekoracemi
z minulých dílů - na pytlíky nalepíme barevné hortenzie.


Do středů hortenzií kápneme Liquid Pearls White Opal a máme hotovo :)


Doufám, že jste se se mnou v minulých týdnech pobavily a vytvořily si své vlastní dekorace.

Budu ráda, když mi pošlete do komentářů odkazy na vaše výtvory.




A zde je malý velikonoční dárek - freebie nápisy
které jsem použila i v tomto návodu:

ZÁSADY POUŽITÍ MÝCH FREEBIES:
- nápisy můžete použít ve svých soukromých projektech i v malých komerčních projektech,
- nápisy nemůžete prodávat v jakékoli formě (elektronické, nebo jako razítka silikonová či gumová),
- není podmínkou, ale velmi mě potěší, když uvedete zdroj (můj blog) odkud jste nápisy čerpali, 
pokud je využijete ve svých pracích, v tom případě budu i ráda, když se mi se svou prací pochlubíte odkazem v komentáři ;)

JAK SI FREEBIES STÁHNETE:
1. klikněte na obrázek levou myší pro největší rozlišení,
2. na zvětšený obrázek klikněte pravou myší a z nabídky vyberte "Uložit obrázek jako...",
3. uložte, kam chcete.
4. pro použití uložený obrázek zkopírujte klasickým způsobem do dokumentu ve Wordu, 
upravte velikost a vytiskněte.












Děkuji za pozornost a přeji vám všem krásný Velký pátek :)






PS: Ostatní díly najdete zde:

6. díl - Ozdobné balíčky pro koledníky


PPS: 4.4. 2015 byl tento článek zveřejněn i na blogu Hurá Papír.cz

Komentáře

OBLÍBENÉ ČLÁNKY