{NÁKUPY} Hurá papír, zase :)


---------------------------------------------------------------------------------------------------

Zase se budu chlubit :) co mám nového od Aktijky


Krom všech zbytků bílého papíru, co měla na skladě (ano, já jsem ho vykoupila :))
jsem do košíku přihodila i pár novinek.



Tak se pojďte podívat blíž, čím jsem se opeřila tentokrát :)


Většinu věciček tvořily má oblíbená ScrapBerry´s, jejich výrobkům říkám 2v1, proč, to vám ukážu o pár obrázků níže:)


Maska s ptáčky, na tu jsem měla zálusk už minule, ale byla vyprodaná dřív, 
než jsem stihla potvrdit objednávku,
tentokrát se mi ji podařilo ulovit náhodou 
(mrkla jsem se do eshopu, co je nového, a zrovinka byla naskladněná)

Moc se mi na ní líbí to, že každý ptáček sedí na jiném druhu stromu :) 


Samolepící perly, tyhle od SB´s se mi obzvlášť líbí, protože jsou nejen velké, 
ale také mají zvláštní zabarvení, což se mi snad podařilo zachytit na detailu níže.

Perly jsou opakní = neprůhledné a neperleťové, takže se některé barvy mohou krásně 
použít i na chlapské projekty

A proč říkám SB´s 2v1? Protože můžete krásně využít i papírový obal jednotlivých produktů
(asi udělám nějaký projekt jen z obalů, pro legraci :))


Dalším produktem byly 2 sady silikonových razítek, které mi chyběly

Pivoňkový Afternoon Tea, skvělý nejen na vybarvování, 
ale také nápisy jsou prima jako doplňky v albech


a druhý z řady Elegy, se super nápisy i květy a ornamenty

Předposlední novinkou je sada "pekařských" provázků z Doodlebug.
Neodolala jsem perfektně vybraným jarním barvám: fuchsiová pink, malinová růžová, apricot-salmon oranžovo růžová, pampelišková žlutá, jarní zelená a tyrkysová modrá


Poslední novinkou je gumové razítko od Kety: Gratulace, líbí se mi font i to, 
že je bez dalších ozdobných prvků, které by jej jinak omezovaly v použití v určitých projektech


A dáreček nakonec :)

Dárečky já ráda, jj, tentokrát mě Aktijka překvapila papírovými proužky 2x12 inch, 
poslala mi celkem 2x6 oboustranných pásků, na obrázku můžete vidět obě strany.




Děkuji moc za krásné novinky, už se těším, až je zpracuji.





---------------------------------------------------------------------------------------------------

PS: pokud se vám článek líbil, lajkujte, re-tweetujte, sdílejte a samozřejmě komentujte, 
budu ráda :)

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Komentáře

OBLÍBENÉ ČLÁNKY