{CHALLENGE OF THE WEEK} No. 25 (15. 6. - 21. 6.)



Neuvěřitelné jak ten čas letí, mám pro vás další vyhlášení nového kola 
Challenge Of The Week na týden č. 25.

Co si dám za úkol na příští týden?
Co kdybych už konečně došila 10 let rozešitý 
fuchsiový kalhotový kostým?
Bylo by na čase, že :)
A proč tak dlouho? 
No znáte to, před 10 lety jsem otěhotněla se svým prvním děťátkem a kostým 
jsem v té době už měla nastříhaný, nastala chvíle na šití těhotenských věcí, protože v té době
tady nic moc nebylo k sehnání.
No a po prvním a druhém porodu mi zůstala nějaká kila navíc
 a než jsem se většiny z nich zbavila,
 tak je tu rok 2015 :)

Takže tak :)

A pokud mi zbude ještě trocha času navíc, možná ušiju i ještě něco jiného, 
ale to si nechám jako překvapení :)


Jsem zvědavá, jestli se někdo konečně osmělí a přidá se :)
Kompletní možnosti jak se zúčastnit (BlogFB a nebo na G+) najdete >>TADY<<


Prozatím se mějte krásně 




--------------------------------------------------------------------------------------

PS: pokud se vám článek líbil, lajkujte, re-tweetujte, sdílejte 
a samozřejmě komentujte, 
budu ráda :)
--------------------------------------------------------------------------------------

Komentáře

OBLÍBENÉ ČLÁNKY