{CHALLENGE OF THE WEEK} No. 26 (22. 6. - 28. 6.)


Máme tady zase pátek a já vyhlašuji novou týdenní výzvu č. 26.

Co jsem si na sebe zase vymyslela?

Před půlrokem jsem v jednom eshopu s látkami narazila na zajímavou látku ve výprodeji.
Cena byla tak neuvěřitelně nízká, že jsem jako každá správná švadlenka-sysel neodolala
 a pár metrů si koupila.


Jedná se o zvláštní úplet z jehož  lícové strany jsou průsvitné volánky.
Barva je krásná magenta (fotka zkresluje barvu).

Co z toho bude?
Ještě nevím přesně, ale protože je už látka sama o sobě dost výrazná, 
bude to chtít hodně jednoduchý střih.
Předpokládám, že z toho budou dvoje letní šaty, pro mě a pro Gabu :)


Tak co, přidá se někdo ke mně a splní si tak nějaké své vlastní přání?
Kompletní možnosti jak se zúčastnit (BlogFB a nebo na G+) najdete >>TADY<<


Mějte se krásně 




--------------------------------------------------------------------------------------

PS: pokud se vám článek líbil, lajkujte, re-tweetujte, sdílejte 
a samozřejmě komentujte, 
budu ráda :)
--------------------------------------------------------------------------------------

Komentáře

OBLÍBENÉ ČLÁNKY