{CHALLENGE OF THE WEEK} No.24 (8. 6. - 14. 6.)

---------------------------------------------------------------------------------------------------


"Halenek není nikdy dost!"
řekla moje sestra 
(btw. ta, se kterou jsem se vsadila a díky tomu začala tahle výzva týdne)
a já s ní nemohu než souhlasit :)

Takže mou výzvou pro týden č. 24 bude ušití halenky pro mou maličkost 
a aby toho nebylo málo,
ušiji jednoduché letní kalhoty pro dceru.

Plánované látky na CHA#24:
vlevo na kalhoty pro dceru, vpravo na halenku pro mě :)


A co vy?

Přidáte se taky?
Jestli máte chuť, přidejte se jednoduše tak, že mi sem napíšete do komentáře, 
co byste chtěly pro sebe v následujícím týdnu udělat vy :)

Kompletní možnosti jak se zúčastnit (Blog, FB a nebo na G+) najdete >>TADY<<


Přeji krásný večer a prima víkend



--------------------------------------------------------------------------------------

PS: pokud se vám článek líbil, lajkujte, re-tweetujte, sdílejte 
a samozřejmě komentujte, 
budu ráda :)
--------------------------------------------------------------------------------------

Komentáře

OBLÍBENÉ ČLÁNKY