{NÁKUPY} Kaisercraft & spol. od D-hobby

--------------------------------------------------------------------------------------

Před několika týdny jsem si mohla předobjednat z D-hobby.cz
nějaké u nás v ČR nedostupné scrapové pomůcky z Kaisercraft.



To, že miluji Ranger inkousty, barvičky, fixy, pudry, a speciálně řadu Distress, to už víte, 
ale že jsem blázen do razítek a papírů a dalších "blbinek" od Kaisercraft, to přiznávám dnes :)


A proto, když se naskytla příležitost objednat si něco od této firmy i mimo nabídku eshopu,
tak jsem jí samozřejmě musela využít :)


A co jsem si tedy pořídila nového k tvoření?


Tři nová silikonová razítka, tzv. "texturová" nebo také pozaďová

Bohužel nebylo skladem téměř žádné texturové razítko, které jsem chtěla objednat, 
kromě těchto tří, zleva doprava: 
1. He & She (na svatební přání, skládá se ze 4 samostatných nápisů),
2. Lattice (skvělá textura, půjde báječně zkombinovat i s maskami lattice),
3. Chevron (opět super textura, perfektní k masce Chevron od Heidi Swapp, 
kterou jsem použila třeba na přání pro maminku), 


4. Sada Blue Bay skvělé texty na přáníčka, nebo také do alb pro miminka



 5. Sada Pitter Patter - no prostě super miminkovská sada, nedávno ke mně dorazila 
obdobná embossovací kapsa od Darice s otisky nožiček


6. novinková Oh So Lovely sada - svatba, přání, miminkovská alba



7.  sada XO - skvělé nápisy na přání ve stylu CAS i do alb pro miminka
 detail srdce - s nápisy LOVE



8. exkluzivně a jenom pro mě objednala paní Dana z Kaisercraft 
i dvě vyřezávací šablony s motivy větviček 

mile mě překvapilo, že jsou obě šablony dost veliké (nejmenší má 8cm na výšku),
Berry Vine:

Vines



A protože paní Dana objednávala i od jiných výrobců z USA, 
doobjednala jsem si ještě další 4 maličkosti z naskladněných novinek:


Sadu 5 akrylových bloků na razítkování od Papermania, bloky jsou potištěny 
bílou mřížkou, která je jak v cm, tak i palcích:
 Velmi se mi líbí i balení bloků, jsou vloženy do černého pěnového obalu, 
který by se dal použít i na studené embossování menších výřezů - třeba květů



Sadu krásných vyřezávacích šablon pro dětské výrobky od firmy Rayher, obsahuje
srdíčkový a klasický balónek, provázek k balónkům, slona, balónky se dají využít ¨
jako prošívané srdce nebo vajíčko - když se odstřihne uzlík balónku


Masku od Heidi Swapp s koláží mini hvězdiček, srdíček a koleček


A poslední novinkou, kterou jsem chtěla vyzkoušet je lepivý embossovací pudr od Rangeru, 
na ten jsem opravdu zvědavá, co doopravdy umí, takže se můžete těšit na nějaké tutoriálky :)


Dáreček, který jsem dostala jsou dva výtisky časopisů s novinkami od Kaisercraft na měsíc 
květen a červen, plné zajímavých pomůcek například vzájemně kombinovatelných masek, 
vyřezávacích šablon, embossovacích kapes a razítek, no prostě mňamka :)


Děkuji paní Daně z D-hobby.cz za možnost objednat si, po čem jsem už dlouho toužila :)


Děkuji vám za pozornost a přeji krásné pondělí 


Brzy nashle u dalšího tutoriálku!



--------------------------------------------------------------------------------------

PS: pokud se vám článek líbil, lajkujte, re-tweetujte, sdílejte 
a samozřejmě komentujte, 
budu ráda :)
--------------------------------------------------------------------------------------

Komentáře

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a komentář, budu ráda, když se zase zastavíš.

OBLÍBENÉ ČLÁNKY