{TUTORIAL} Beze zbytku! - Obaly, aneb přání z odpadu, 1. část


--------------------------------------------------------------------------------------

Možná někteří čtenáři po mých {NÁKUPOVÝCH} článcích nabyli mylného dojmu,
že scrapování je dost finančně náročný koníček.

Ano, může být, ale také ne.

Dnes se vás pokusím přesvědčit o tom, že tvořit se dá z čehokoli,
i z materiálu, který je běžně považován za odpad:


Aneb, jak by můj děda Macháčků řekl: "Upleteme z h**na bič!"
pardon, ale děda to tak opravdu říkal XP



Co jsem použila:
- hnědý papírový obal z masky ScrapBerry´s,
- papírový obal z razítek ScrapBerry´s Elegy,
krajkové kolečka pod hrnečky (koupené v DM drogerii za 18,-/24ks)



- 2x hnědý kupecký pytlík,
- proužek notového papíru (tento je dárek k objednávce),
- vytištěný obrázek freebie z blogu Lilac & Lavender,
- kousek organzové stuhy,
- razítko s notami (já mám Kaisercraft),
- raznice 3,8 cm Retrokvět,
- růžové pestíky,
motýlkové samolepky jsem koupila u nás v Koh-i-nooru za pakatel,
mají také krásné proužkované obaly,
a i když jsem je nakonec nepoužila, možná na ně přijde řada zase příště :)

-ničič okrajů, nebo použijte hranu nůžek,
- lepidlo na papír (třeba Herkules) a 3D kostičky, lepidlo v rolátku,
- lístečky, které mi zbyly po jiném projektu a barevně se hodí,
- samolepící perličky a kamínky,
- pidi dřevěnou klamerku (u nás se tak říká kolíčku na prádlo, dárek od Aktijky k objednávce),
- embosovací podložku (podložka pod myš, nebo 3mm moos-gummi) a stylus s 3mm kuličkou,
- nůžky, pravítko, odlamovací nůž, řezací podložku,
- zaoblovač rohů, tlustou jehlu,
- Distress Walnut Stain Ink Pad a suchý ubrousek na mimizadečky.
- čtvercový základ na přání s obálkou.



A teď fotopostup:

Papíry ořežeme na potřebnou velikost.

Hnědý obal potiskneme notovým razítkem Kaisercraft.



KYTIČKY Z PYTLÍKU:
Kupecký pytlík rozstřihneme na dva díly, potiskneme,
 raznicí vyrazíme  plátky (budeme potřebovat 3 plátky na 1 kytičku)

vyembosujeme (nahoře vidíte 3 použité plátky, zleva doprava: vrchní, prostřední, spodní),
vrstvy k sobě přilepíme - plátky se nepřekrývají - a pořádně zatlačíme do podložky


Tlustou jehlou uděláme uprostřed dírku, kterou protáhneme 6 pestíků.

Z rubu kolem dírky zakapeme lepidlem a necháme zaschnout.

Hnědý obalový papír po okrajích nabarvíme

Papír z razítek: nejprve poničíme okraje a pak také obarvíme.

A teď už jen vrstvíme na sebe naplocho nebo pomocí 3D kostiček



Obrázek Freebie z blogu Lilac & Lavender je také na 3D kostičkách.


Organzovou mašlí jsem protáhla drátek z kupovaných květin a na něj jsem nanesla lepidlo,
drát je zastrčený pod obrázek, kde lepidlo zaschne a mašle tak bude lépe držet,
než kdybych ji nalepila samotnou

Přilepíme kytičky

Nalepíme lístečkové výseky, které mi zbyly z jiného projektu.


Nalepíme kamínky a perličky.

Protože mám bílý základ na přání, rozhodla jsem se, že stranu,
na kterou se bude psát blahopřání potisknu také notovým razítkem

  a pro legraci na ně nalepím otrhaný kousek kupeckého papíru :)




A přání je hotovo :)
Ještě pár náhledů na hotovou práci...











Tak co říkáte, scrapbooking nemusí být nutně drahou záležitostí,
jediné, co potřebujete,
jsou nápady a dostatek času :)

A to je pro dnešek vše :)


Přeji vám krásný den, děkuji za pozornost
a pokud vytvoříte podle mého návodu také něco vy, určitě dejte vědět,
moc ráda se podívám!



Mějte se tvořivě!





--------------------------------------------------------------------------------------

PS: pokud se vám článek líbil, lajkujte, re-tweetujte, sdílejte 
a samozřejmě komentujte, 
budu ráda :)
--------------------------------------------------------------------------------------

Komentáře

OBLÍBENÉ ČLÁNKY