{WEDDINGS} Čajová růže na přání :)



Dnes představuji knihu hostů a text ke knize ve zcela novém designu, který jsem vytvořila na základě indícií, které mi zaslala zákaznice:
Výchozím vzhledem byla kniha Roses Vintage: Ivory & Peach, 
ale hlavním motivem svatby je tmavá zelená listů růží, kterou má nevěsta ráda.



Rozhodla jsem se proto, že zelené lístky a větvičky růží 
dostanou v designu hlavní slovo:


Nabarvila jsem papír na požadovaný odstín zelené a pomocí Big Shotu a šablony vyřezala lístky

 Filigránová razítka z kolekce Roses Vintage jsem tentokrát vyměnila za větvičky růží.



A dále vidíte malý backstage z výroby knihy hostů a textu:


















A výsledná práce vypadá takto:


 












Fotografie na přirozením denním světle mimo fotostan krásně vykreslí všechny 
3D elementy a třpytky na deskách knihy







Text ke knize hostů:





 






Jak se vám nápad líbí?
Máte také nějakou představu, jak by vaše kniha či album mohly vypadat?
Napište, určitě vymyslíme něco zajímavého.


Přeji vám krásný den




Komentáře

OBLÍBENÉ ČLÁNKY