{WEDDINGS} Roses Apricot - zakázková práce s extra dodatky

Dnes vám chci představit jednu ze svých posledních zakázkových prací, 
v barvě APRICOT:



Celá sestava se skládá z několika různých druhů kolekcí:



1. jmenovky z kolekce Vintage Lace:


Jmenovky jsem tentokrát vytvořila včetně ozdobného ornamentu na horním okraji jmenovek.
Každý ornament je ručně tištěný pomocí razítka a inkoustu - nejedná se o strojový potisk.



2. kniha hostů S 15 x 20 cm z kolekce Roses:


Kniha hostů byla poněkud upravena na přání - zákaznice si přála do knihy vložit vlastní báseň složenou speciálně pro novomanžele, a protože byla báseň na dvě strany, rozhodla jsem se první vnitřní list udělat rozkládací, kdy na první straně jsou vytištěna jména novomanželů, datum a motto:



a po otočení poloviny listu se objeví obě strany s básní:

Další strany knihy jsou už standardně nachystány na zápisky svatebčanů:


Přední desku knihy ještě ozdobil oválný štítek se jmény a datem, který jsem také orazítkovala 
po celém obvodu a následně potušovala okraj


V této kolekci jsem také nově použila své zbrusu nové vyřezávací šablony z Kaisercraft, 
o kterých jsem psala zde
Použila jsem Berry Vine, kterou jsem vyřezala z bílého papíru a pak jsem jej, 
stejně jako lístky z raznice, ručně nabarvila Distress inkoustem Shabby Shutters:

Větvičku jsem podle potřeby nastříhala na menší části, neboť velikost celého výřezu je cca 12,5cm, což je na knihu S dost velký prvek.


Druhou částí z kolekce Roses je 


3. album L 30 x 30cm z kolekce Roses:


S obdélníkovým rámečkem, ručně stínovaným a potřeným Crackle Accents

Zde jsem také použila Výřez Berry Vine, tentokrát vcelku:
Na větvičku jsem naaranžovala malé kvítky s lístky.


Text na první straně je zpracován klasicky s potiskem po obvodu.


 K albu i ke knize jsem vyrobila i krabici z oboustranně bílé lepenky, ideální k archivaci alba i knihy.


Uvnitř krabice alba je vložený hedvábný papír, který jsem ještě ručně potiskla stejnými razítky,
která jsou použitá i v albu a knize:



 Poslední specialitkou na přání bylo vytvoření kuchařského notesu v obdobných barvách
jako celý set, a tak vznikla nová kuchařka z kolekce APRON v barvách vanilkové a meruňkové


4. kuchařský notes Apron:
 Základem je stejný stříkaný papír jaký jsem použila na knize a albu, doplnila jsem jej nepravidelně puntíkovaným papírem z Creativ Kitu (z PaperoAmo.cz) a vanilkovým vzorovaným papírem z Galerie Papieru (z HuráPapír.cz).


 Bobkové lístky jsou vystřižené i barvené ručně (Distress Ink Peeled Paint), stejně tak květinka (postup výroby jsem ukazovala v článku DIY Multifloral Card)


 Zástěrka a krajková dečka jsou vyřezávací šablony Marianne Design.
Krajková porta je vytvořena raznicí Marthy Stewart.
Uvnitř desek jsou kapsičky na vložení papírků s recepty, notes má 90 listů.


Díky kroužkové vazbě na horní straně notesu si můžete otevřenou knihu postavit na pracovní stůl
a pohodlně tak na recept uvidíte.
Nechybí ani okované spodní rohy, které chrání knihu před poškozením.

Zadní strana:

Všechny stuhy použité na projektu jsou samozřejmě z VTC.cz od českého výrobce Stuha :)


Jak se vám nová kolekce líbí? Budu ráda, když mi napíšete vaše postřehy do komentářů.
Pokud byste chtěli vytvořit něco speciálního i pro vás, napište mi na gabrielamilatova@gmail.com


Děkuji za pozornost a přeji krásné úterý :)





--------------------------------------------------------------------------------------

PS: pokud se vám článek líbil, lajkujte, re-tweetujte, sdílejte 
a samozřejmě komentujte, 
budu ráda :)
--------------------------------------------------------------------------------------



Komentáře

OBLÍBENÉ ČLÁNKY