{TUTORIAL} Jak udělat Scorbiosu?





Dnes vám představím další návod na výrobu květiny z papíru,
kterou jsem nazvala 

SCORBIOSA

Vloni (a před několika dny i letos) jsem dostala od jedné odvážné nevěsty zakázku na výrobu alba. 

Přáním nevěsty bylo vymyslet a vytvořit na album květy Scorbiossy, 
které byly hlavním motivem celé svatby.


První otázkou pro mne bylo, jak taková Scorbiossa vlastně vypadá ve skutečnosti?
V životě jsem tento název neslyšela, a tak mi pomohl Google:

zdroj: google.cz

To, co jsem našla mě opravdu potěšilo, zajímavá jemná květinka, 
kterou byste našli v pestré škále barev:
bílá, zelenobílá, smetanová, vanilková, žlutá, jemná růžová, 
lila, sytá růžová, fialková, modrofialová, 
vínová, bordó, fuchsiová, červená.


Díky své barevné rozmanitosti se hodí snad do všech barevných variant svatebních kytic 
a dekorací, podívejte, co jsem na google našla já:


A nyní se pustíme do výroby :)



Co budeme potřebovat?

1. distress inkousty s blendovacími houbičkami v odstínech:
Milled Lavender, Dusty Concord a Bundled Sage

2. lepidlo Glossy Accents

3. embossovací stylus s kuličkou 3mm a embossovací podložku

4. Mister s čistou vodou a non-stick podložku od Ranger

5. pinzetu

6. raznici "kopretinu Daisy" velikost 1 cm

7. vyřezávací šablonu od Memory Box "Fabulous Phlox"

8. Big Shot s příslušným senvičem na vyřezávání

9. bílý papír (zbytky) 160g




POSTUP PRÁCE:

1. nejprve vezmeme jeden kousek bílého papíru a celý jej natřeme inkoustem Milled Lavender

2. přestříkáme vodou a necháme uschnout

3. v Big Shotu (BS) vyřežeme z bílého papíru květy a lístky - můžeme udělat 3 velikosti květů:
- velký = třívrstvý z velkého, středního a malého výřezu
- střední = dvouvrstvý ze středního a malého výřezu a
- malý = dvouvrstvý ze dvou malých výřezů

4. celou plochu květů nabarvíme inkoustem Milled Lavender, pokud si chcete práci urychlit,
můžete papír nejprve nabarvit (viz krok 1 a 2) a teprve potom vyřezat tvary v BS,
já raději barvím hotové výřezy - lépe se mi tak stínují okraje

5. okraje květů nastínujeme tmavším odstínem Dusty Concord

6. lístky nabarvíme po celé ploše zeleným inkoustem Bundled Sage

7. stylusem embosujeme nejprve z rubové strany pouze okvětní plátky, ne střed,
nejmenší výřez embosujeme krouživým pohybem po okraji rozšířené části

8. z lícové strany pak vyembosujeme střed - hodně zatlačíme, aby se plátky co nejvíce zvedly

9. střední a velký výřez embosujeme z rubové strany vějířovitým pohybem od okrajů směrem ke středu,
ale střed zase embosujeme pouze z lícové strany

10. máme hotové všechny výřezy květů - budeme lepit.

11. lepíme pomocí Glossy Accents, kdo nemá použije jiné tekuté lepidlo (Herkules apod.),
kapičku do středu spodního výřezu, vrchní výřez lepíme na spodní,
pomocí pinzety si jej přidržíme tak, aby se plátky nepřekrývaly
a stylusem ve středu přitlačíme do podložky.
Děláme 2 až 3-vrstvé květy podle velikosti - viz bod 3.

12. základy jsou hotové, ještě dokončíme středy květů

13. pomocí miniraznice si vysekáme z nabarveného (bod 1 a 2) papíru několik květinek - na střední
a malý květ budeme potřebovat 2 kvítky, na velký květ 3 výseky.

14. z lícové strany každý kvítek stylusem zatlačíme ve středu do podložky tak, až nám vznikne "trychtýřek"

15. pinzetou opět přidržíme, tentorát ale Glossy Accents kapeme zespodu na malý kvítek.

16. a takto vypadají hotové Scorbiosy :)


Co myslíte, podobají se?




Hotové květy pak použijte na své projekty, já jsem je použila na zakázkové album
Scorbiosa: Lilac & Lavender




Doufám, že se vám návod líbil, pokud ano, tak komentujte, sdílejte, lajkujte, uděláte mi radost :)


Přeji vám krásný den  ;)



Komentáře

OBLÍBENÉ ČLÁNKY