{GIFTS + TUTORIAL} Vánoce se blíží

Včera jsem vytvořila první letošní vánoční přání.
Prozatím jen dvě varianty, stylově odlišné, u jednoho vám trošku poodhalím, jak vznikalo :)


První přání je v jednoduchém stylu Clean & Simple a v modro-stříbrných barvách:

Na výrobu jsem použila vyřezávací šablonu od Memory Box 98257 Modern Landscape B., 
razítko od Kety Šťastné a veselé Vánoce 
a silikonová razítka z vánoční kolekce Viva - jen vločky


na oblohu inkousty Distress Ink v odstínu Faded Jeans  (i zde) a Chipped Sapphire (i zde). 


Oblohu jsem ale nejprve narazítkovala vločkami pomocí embossovacího průhledného inkoustu 
Versa Mark a embossovacího prášku s třpytkami ze sady 


K 3D efektu jsem použila pěnovou pásku tl. 3mm z craftpassion.pl
Imitaci sněhových závějí jsem vytvořila pomocí Distress Stickles v odstínu Picked Fence.




Druhý typ přání je v klasických vánočních barvách i dekoracích
 = bílá, červená, zelená, zlatá:


Nejprve jsem si připravila základní čtverec:

Na Big Shotu si na základním čtverci 13x13 cm lehce asymetricky vyřezala 


Pomocí zadní části QuickStiku jsem vytlačila to, co zůstalo ve výřezu 
(pozor! vyřezané hvězdičky si schovávám do ziposáčku u dané šablony 
- budou se hodit k jinému projektu)


Do rohu jsem po vyřezání natiskla stejné razítko od Kety, jako u prvního přání
(pokud bych měla k dispozici dostatečně malé razítko, dalo by se natisknout 
i dovnitř hvězdičkového kruhu = musím napravit).


Vánoční hvězdu jsem vyřezala pomocí šablony Vánoční hvězda (Rayher),
následně jsem je nabarvila pomocí distressu Festive Berries a vysušila -
- tady bych příště postupovala opačně =
= nejprve nabarvit papír, usušit a potom teprve vyřezávat,
protože květy jsou ve středu jemné a já jsem hodně stříkala na papír vodu,
takže se mi u dvou výřezů odlomily dva plátky, ale dalo se to zase přilepit


Jednotlivé plátky jsem vyembosovala klasickým způsobem 
(okvětní plátky z rubu, střed protlačit z líce) na své DIY podložce ;) stylusem s 5mm kuličkou



Každý květ jsem poskládala ze dvou výřezů (větší a menší),
doprostřed jsem nanesla Distress Stickles v odstínu Mustard Seed
(nemám zlaté glitrové lepidlo = musím to napravit :)) 
a po zaschnutí kapku Liquid Pearls Gold.


Větvičky jedle (Marianne Design LR0181) jsem vyřezala ze středně zeleného papíru
a okraje nastínovala hustě Distress Ink Peeled Paint 


Listy cesmíny a rolničky (Marianne Design COL1363) jsem vyřezala z bílého papíru,
cesmínové listy jsem obarvila také pomocí Peeled Paint, rolničky jsem nechala bílé


Pod výřez baňky (do plného středu) jsem nalepila 3D kostičky Stick It a na ně přilepila
dostatečně velký zlatý glitrový papír, celý základní čtverec jsem pak, po nalepení dekorací,
pomocí 3D kostiček přilepila na základ přáníčka

Aby větvičky, cesmína a rolničky odstávaly a vytvářely tak 3D efekt,
můžete je podlepit 3D kostičkami i v několika vrstvách,
já jsem je podlepovala lepidlem v pistoli a buď jsem je více přitlačila nebo méně.

Na dokončení jsem celou bílou plochu (kromě středu výřezu) ozdobila tekutými perlami
Liquid Pearls White Opal jako imitaci padajících vloček.


Jak se vám první letošní přáníčka líbí?
Budu ráda za vaše postřehy a komentáře.

Děkuji za pozornost a přeji hezký večer



Komentáře

OBLÍBENÉ ČLÁNKY