{GIFTS} Obaly Aquarelle na DVD pro Lucii




Mé kamarádce fotografce Lucii se líbila má akvarelová přáníčka a napadlo ji, 
zda bych pro ni nevyrobila několik obalů na DVD s jejími fotografiemi, 
ať to mají její zákazníci hezky zabalené :)




Já jsem pro každou "špatnost", takže jsem na to radostně kývla.
Lucie si nechala podle mých instrukcí vyrobit razítko, které mi poslala.


Uvnitř obalů je jednoduchá kapsa, do které DVD přesně padne, takže při běžné manipulaci nevypadne.


Okraj kapsy jsem projela Big Shotem a bordurovou šablonou (Rayher) z D-hobby, 
má krásný "prošívaný" okraj.


Vytvořila jsem pro Lucii 5 variant,





a Lucii se líbily, neboť si ještě objednala i obaly kombinované = na DVD a fotografe,
a tak se můžete těšit na pokračování příště ;)


Mějte se krásně!!


Komentáře

OBLÍBENÉ ČLÁNKY