{WORKSHOP} Jak to bylo v sobotu 3


Skvělé!!!! Skvělé!!!! Skvělé!!!!


Nejdříve pár fotografií z příprav :)

nejdříve jsem připravila každému základní kit, ze kterého si mohly vytvořit kuchařku a magnetický záznamník

na konferák jsem postupně naskládala všechny potřebné materiály, Big Shot se šablonami, Zutter Bind-It-All s vazbou, kamínky, šňůrky, provázky, washipásky, stuhy, papíry, obrázky, atd...


Těsně před příchodem děvčat:
připravila malé občerstvení

nechala louhovat diy čaj



A TEĎ UŽ FOTOGRAFIE ZE SAMOTNÉ AKCE :)
prvním úkolem bylo vybrat papíry na ozdobení desek, k dispozici byly různé sady papírů od GaleriaPapieru.pl

děvčata prohlížela moje vzorové kuchařky
a pak už jsme řezaly, lepily

děrovaly

a pak akvarelovaly

a akvarelovaly

akvarelovaly jsme akvarelovými pastelkami Mondeluz a Progressy od Koh-i-noor


a pak děrovaly, kompletovaly a měly jsme hotovo :)

A tady jsou výsledky:

I když výsledné kuchařky a poznámkáře byly úplně odlišné, byly všechny nádherné :)
No, opravdu bych vůbec nevěděla, který si vybrat.
A co vy? Jak se vám líbí?
Mě moc!

Bylo úžasné pozorovat tu radost a hrdost v očích děvčat, když jsme knihy svázali :)

Darinko, Míšo, Pavlínko a Darinko děkuji!!!!
Bylo mi s vámi skvěle  :*







Komentáře

OBLÍBENÉ ČLÁNKY