{WORKSHOP} 04 MIXED MEDIA MINIALBUM


Dnes bych vám chtěla představit svůj momentálně poslední mixed-mediový  počin,
kartonové minialbum
Love Orchid & Aqua
Album jsem vytvořila jako ukázku a inspiraci pro můj další workshop,
jehož upoutávku najdete na konci tohoto článku.


Album tvoří 5 lepenkových desek velikosti 20 x 15 cm.
Lepenka byla oboustranně bílá a protože jsem chtěla, aby album bylo trochu ve stylu 
grunge a vintage, česky řečeno "ošuntělé, ošoupané a zestařelé",
natřela jsem okraje jednotlivých desek nejprve černým gessem 
a po zaschnutí pak celou plochu bílým gessem.

Obě vrstvy jsem natírala spíše suchým plochým štětcem s hrubými štětinami,
abych dosáhla viditelných tahů.



Gessem jsem natřela i kovovou vazbu alba, abych vše pěkně sladila :)



Co dalšího se dělo se stránkami, se dozvíte na workshopu :)


Ještě pár detailů alba...



A protože je první termín kurzu již tuto sobotu 21. 5.


rozhodla jsem se vypsat ještě druhý termín na 28. 5.


Pokud vás album zaujalo a chtěli byste si něco takového zkusit vlastnoručně vyrobit,
neváhejte a přihlašte se. Velmi ráda vás uvidím :)


Mějte se krásně


Komentáře

OBLÍBENÉ ČLÁNKY