{TUTORIAL} Inspirace k říjnovým workshopům + malý tutoriálek




Dnes slíbená inspirace k říjnovým workshopům.

Na kurzech vytvoříme stěžejní prvek - papírové podzimní listí, 
které má mnoho dalšího využití v interiérových dekoracích...

A protože vám po workshopu určitě ještě spousta listí zbude, můžete jej následně doma použít
k výrobě dalších podzimních interiérových dekorací.

Já jsem listíčko využila dalšími dvěma způsoby:

PODZIMNÍ KVĚTINOVÁ DEKORACE PŘED VCHODOVÉ DVEŘE

Koupila jsem si podzimní chryzantémky a vřesy v květináčcích, které jsem obalila pruhy jutoviny,
převázala konopným provázkem a dozdobila DIY lístky a bukvicemi, kaštánky.

Stojánek pod květinami je také DIY a stál mě jen trochu bílého gessa, lepidla v tyčince a samozřejmě čas :)

Stojánek tvoří dvě dřevěné bedýnky od hroznového vína, které jsem si vyprosila v prodejně ovoce a zeleniny, bedýnky jsem k sobě přilepila tavným lepidlem a následně natřela ve dvou vrstvách bílým gessem zředěným na kašičku vodou.



Druhý způsob využití:

DIY PODZIMNÍ SVÍCEN

na jehož výrobu jsem vám nafotila krátký fotopostup, 
protože jeho výroba je opravdu jednoduchá :)



A teď ten slíbený návod:

CO POTŘEBUJETE:
- dlouhou větev průměr cca 2-3cm, rozlomíte na 3 podobně dlouhé kratší,
- čajové svíčky,
- umělé květiny (já jsem si vybrala stejné, které jsem použila při výrobě věnce na dveře),
- bukvice (nemusí být),
- papírové DIY barvené listy,
- bílé gesso
- širší starý štětec, špachtli, nůžky,
- pistoli a lepidlo v tyčinkách,
staré noviny/letáky na podložení práce



KROK 1: větve na styčných bodech slepíme pistolí


KROK 2: gesso naředíme vodou na kaši


KROK 3: gessem potřeme slepené větve (nemusí to být zcela dokonale natřené) a necháme zaschnout.


KROK 4: ozdobíme, lepíme tavnou pistolí, já jsem ještě konce větví omotala režným provázkem a udělala mašličku, pak jsem rozmístila a přilepila svíčky a mezi ně nadekorovala nejprve listy, velké květy, menší květy a nakonec bukvice.

No a je hotovo :)

BTW: dekorace se perfektně hodí také na výzdobu podzimních svateb, co říkáte?


Děkuji za váš čas, návštěvu a komentáře
a přeji vám krásný den

Komentáře

OBLÍBENÉ ČLÁNKY