{WORKSHOP} Přípravy na první lednové kurzy + pozvánky

Nejprve bych vám, přátelé, chtěla do nového roku 2017 popřát hodně zdraví, špetku štěstí, nekonečnou dávku lásky Agape a spoustu času Kairos na uskutečňování vašich kreativních nápadů :)

Je to můj první letošní příspěvěk, tak začneme workshopy a pozvánkami na ně :)

Připravila jsem si pro vás minialbum do kabelky vytvořené technikou mixed-media:

Album je malé, vskutku do každé kabelky se určitě vejde 15x10 cm, 

obsahuje 12 karet s kapsami, 

ve kterých najdete schované tagy na poznámky

Ačkoli je album laděno ve žluto-oranžovo-růžových barvách, pro kontrast jsem tagy vytvořila 
ve fialovém odstínu a dodala albu několik akcentů v mentolově zelené,

které se objevují i na vnitřních dekoracích stránek.

Na zdobení stran jsem použila mé nejoblíbenější pozaďová razítka od australské firmy 
KAISERCRAFT, 

podařilo se mi ze zahraničí sehnat i jejich úžasné sety razítek a vyřezávacích šablon s texty, 
motýlky, peříčky, lapači snů a prošívanými kruhy

O úžasnou barevnost jednotlivých stránek alba se postaraly stejně úžasné BARVY V PRÁŠKU
od firmy 13@rts, které miluji pro jejich neuvěřitelnou pigmentaci a nepřeberné možnosti použití, 
o čem vám více povím i na kurzu :)

Detaily na stránkách jsem po nalepení ještě dodatečně vybarvila akvarelovým progressem 
od KOH-I-NOORu

Prořezávané listy jsou samozřejmě od firmy PRIMA MARKETING. 
Také jeden z mých MUST-HAVE.



A nyní slíbené pozvánky na workshopy :)

V lednu se workshopy uskuteční v sobotu, 28. 1.

Proběhnou opět 2 kurzy nezávislé na sobě:

Dopolední (9-12 hodin) na téma



Odpolední kurz pak začne od 14:00 hodiny a je na téma



A nesmí chybět ani celodenní 


Kliknutím na odkazy nebo obrázky se dostanete přímo do eshopu s daným kurzem, 
kde si jej můžete standardně objednat. 

POZOR! Rezervace místa nastává až po úhradě částky za kurz.

Od letošního roku jsem omezila počet účastníků na 6 osob, 
takže pokud máte zájem a čas, neváhejte :)

Ráda vás uvidím!!!

XOXO



Komentáře

OBLÍBENÉ ČLÁNKY