{GIFTS} Casanova Navy & Marine album


Dnes něco zcela nového :)
Album pro muže, darované z lásky:
CASANOVA



Ne, že by dotyčný muž, pro nějž je album určeno, byl jako ten slavný svůdník, 
ale shodou okolností se tak jmenují papíry, ze kterých je album vytvořeno,
tak jsem si řekla, že mu to jméno nechám :)


Protože se jedná o album pro muže, květinky nepřicházely v úvahu :)
Vybrala jsem tedy ze svých tučných zásob sadu razítek s indickými vzory Paisley od Viva Decor.

Vzory jsem nejprve natiskla pomocí Archival Ink v odstínu Cobalt, následně jsem jednotlivé
motivy "zasmooshovala" pomocí Distress Ink v odstínech Broken China a Peacock Feathers.
Tím jsem získala skvělý ombré efekt.

Po usušení jsem jednotlivé motivy obstřihla a navrstvila v kompozici na přední straně alba
kolem centrálního kruhu se jmény v různých vrstvách pomocí 3D kostiček tl. 3mm.



Součástí alba je i sada nalepovacích koleček a vlaječek, tzv. stickersů, které se do alba nalepí 
až na nalepené fotografie. Na kulatých jsou důležitá data a informace pro obdarovávající i obdarovaného,
na vlaječkách pak citáty.

Přední stranu jsem ještě dozdobila pár broušenými kamínky v ladících barvách.







Na první straně prvního listu je věnování.




Dalším přáním byl seznam věcí "Udělejme společně"




A také seznam "10 věcí, které na tobě miluji"








Doufám, že se vám album líbí, a že se bude líbit i zákaznici a jejímu milému :)


Děkuji za pozornost a přeji krásný večer 






PAPÍRY: Casanova z kolekce Wenecja {UHK Gallery} 
RAZÍTKA: India Paisley {Viva Decor}
BORDURA: Martha Stewart
KAMÍNKY: Scrapberry´s
INKOUSTY: Archival Ink Cobalt, Distress Ink Peacock Feathers a Broken China



Komentáře

  1. Nádhera, jsem moc nadšená!!! Jste moc moc šikovná a alba a ručně dělané věci už chci doživotně pouze od Vás! :) Děkuji!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hi x] tak to jsem moc moc ráda :) Taky děkuji, mám ráda zakázky, které mě posouvají vpřed a tohle byla jedna z nich. Děkuji!!

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a komentář, budu ráda, když se zase zastavíš.

OBLÍBENÉ ČLÁNKY