{WORKSHOP} Vzpomínky na Corfu, aneb minialbum z prázdnin


Zdravím všechny!

Dnes vám chci ukázat mé nové prázdninové minialbum se vzpomínkami a fotografiemi z dovolené v Řecku.
A také na konci článku najdete pozvánku s odkazem na první workshop v tomto školním roce, 
na kterém si vyrobíte obdobné minialbum....ale nejprve obrázky :)


Album je veliké 15x15cm, má 8 listů (včetně desek).
Základem alba jsou tvrdé kraftové kartony od Eko Craft (300g/m2), 
které jsou ozdobeny papíry z dovolenkové kolekce Conquest Of Paradise od Galeria Papieru.


Moje album je prozatím ještě holátko, vnitřní strany čekají na zaplnění fotografiemi 
a ozdobení dalšími detaily a zdobnými prvky, to však plánuji až přímo na kurzu :), 
takže na kompletní fotografie celého alba se můžete těšit až po kurzu :)


Podařilo se mi sehnat kartonový výřez Řecka, takže jsem jej velmi ráda použila na přední desku.


Ručně barvené výřezy a razítka z kolekce Kaisercraft: 
"Tropical Beach" (DD948) a "Island Escape" (CS281),
výřez Love od Sizzix.

Nechybí ani malá skleněná lahvička naplněná pískem z naší řecké pláže :)




*******************************

A nyní pozvánka na workshop:
Workshop se bude konat v sobotu 4. 11. 2017 od 13.00 hodin v Českém Těšíně 
(více informací v ehshopu - klikněte na obrázek dole)

Je možné si zvolit i jiné téma minialba, např. pro miminko, podzimní, zimní....upřesněte v poznámce objednávky.
Podle zvoleného tématu objednám každému papíry od GP do materiálového balíčku.

Více informací a rezervace míst najdete v eshopu <<KLIK>>

Těším se na vás :)


Gabriela


Komentáře

  1. Něco podobného jsem kdysi dělala jako takovou koláž. Jen jsem využila toho, že jsem měla doma nějaké zbytky barev a malířská plátna a udělala si takovou tapiserii nebo jak tomu říct, kde byly fotky, drobné suvenýry a další věci z Japonska. Prostě taková ta připomínka toho, že jsem tam byla a jak jsem si tam užívala. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Letos jsem přesně podobnou věc dělala, když jsme přijeli z Tenerife. Prostě takovou tu vzpomínkovou knížečku. A docela se mi to líbí. Jako nemám v tom moc zkušeností, spíše mě baví pletací příze v zimě a celkově prostě pletení a háčkování. Ale s tímhle jsem si vyhrála a udělala jsem si tím radost.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a komentář, budu ráda, když se zase zastavíš.

OBLÍBENÉ ČLÁNKY