{NÁKUPY} Zase to chlubení :D ...nákupy, aneb co mně padlo do oka


Ahoja všem!!

Dnes bude zase troška chlubení se, anebo spíš pár tipů na zajímavé scrap pomůcky, které jsem objevila
tentokrát opět v Polsku (Na strychu, Od A do Zet)




Nejprve moje klasika takový must-have, když děláte alba, nebo různé notesy... knihařské kroužky.


Další je antistatický polštářek od Woodware, který jsem si už dlouho chtěla koupit,
ale bohužel jsem ho v Hurá papíru nenašla, tak jsem zvědavá, jestli opravdu bude fungovat :)


Další zajímavůstkou je silikonový štětec, koupila jsem si  užší verzi (2,5cm), moc se mi líbilo,
jak se s ním snadno nanáší různé pasty na mixed-mediových pracích, tak jsem zvědavá :D


Další must-have na alba a notýsky...u mě spíš tedy kuchařky....kroužková vazba k Zutteru nebo Cinchi..

Scrapiniec je neoddiskutovatelný must-have, alepoň pro mě :D

Neustále hledám ideální vyřezávačku na štítky s texty a tahle od Rosy Owl vypadá velmi nadějně :)


Asi můj poslední vánoční nákup (na vánoční tématiku se moc nespecializuji,
takže mě ta předvánoční horečka příliš moc nebere), tahle novinková sada vyřezávaček od Rosy Dot je VELMI PODAŘENÁ, lístky mají správný tvar i správnou velikost, velmi dobře vyřezávají,
 ty větvičky jmelí a bobulkové jsou "the best of the best"

Protože jsme objednávaly skupinově, holky si taky objednaly další vyřezávačky od Rosy Owl,
tak si je tady můžete společně porovnat :)


Kesi´art je francouzská značka razítek, papírů,....a hlavně pro mě velmi zajímavých vyřezávaček,
už jich mám spoustu ve své databázi a nyní přibyla větvička levandule, protože
větviček není nikdy dost!


Papíry na miminkovská alba - zakázkové práce...


A mým posledním úlovkem je druhý stojánek od MOLOTOW,
tentokrát s většími otvory, takže se do něj vejdou i 


skleněné lahvičky na mé DIY spreje, práškové barvy od 13@rts a pár glitrových lepidel od Rangeru (stejnou velikost má i  Liquid Pearls a různé obdobné 3D barvy - vzadu je např. jedna od Viva Decor)

Asi si koupím ještě jeden :D

A tady je ten první, s menšími otvory, mám v něm Wax Aquarellky, minimistery a různá gelová pera a linery :)


Kdybyste měly jakékoli dotazy, nebo další nápady, budu ráda, když mi je napíšete do komentářů :)

Zatím díky za pozornost a tvorbě zdar!!!




Komentáře

OBLÍBENÉ ČLÁNKY