{GIFTS} Sunny Corfu minialbum


Zdravím přátelé!

Dnešní ukázka je důsledkem mého krizového stavu :D
Jako narozenec slunečního znamení, uprostřed horkého léta, 
miluju slunce, teplo, moře (nebo jakoukoli čistou přírodní nádrž nebo potok),
zeleň, osvěžující vítr, vůni květin a bylin (naštěstí nejsem alergik),
a hlavně neustálý dostatek světla.....


....na druhou stranu však také miluji zimu v pravém slova smyslu
kdy vám pod nohami křupe bílý sníh a ve svitu úplňku se pole třpytí jako Swarovski krystalky :P
(samozřejmě má své krásy i svěží jaro, plné anilinově zelených pučících lístků v bukovém lese,
neuvěřitelně kotrastujících s šedočernými kmeny, bílé koruny třešní, žluté záplavy zlatého deště,
krása barevného podzimu je také bez debat úžasná, les se mění z jednolité zeleně v nekonečné množství barev od olivové zelené, žluté, okrové, hnědé, červené, bordó až po temně modrou
a pro materiál na oběd stačí zajít s košíkem na chvíli do lesa :)...

...problém však je, že nic z výše popsaného za oknem není a nejhorší je, že, ačkoli se už den teoreticky prodlužuje, mám celý den pocit, že mám něco s očima...



Tak jsem se rozhodla, že vám dnes připomenu, jak je krásné léto...
a ukážu vám můj malý dárek pro mého rodinného příslušníka,
který na své kulaté narozeniny pozval celou rodinu do slunného Corfu...:*



Na album jsem použila hotové album v barvě craft s plátnovými deskami.
Desky jsem nejprve upravila trochou mixed mediovými postupy, aby nebyly tak nudně jednobarevné.



Vytvořený vzor bude nejlépe vidět na zadní straně alba - viz fotky níže.
Použila jsem nejprve trochu bílého gessa a suchý štětec, dále šablonu a modrý distress inkoust,
strukturovací pastu nanesenou přes jinou masku, zlatou krakelovací pastu přes další masku.
Dotiskla několikrát pozaďové razítko s textem.



Všechny hrany a okraje desek jsem natupovala hnědým distressem.
Celé to pak pocákala černým inkoustem.
Základ by tím byl hotov :)



Mezi tím, co desky schly, jsem si připravila dekorace pro ozdobení přední desky alba a také dovnitř.
Na desce tak můžete vidět několik umělých mušlí vyrobených z odlehčené bílé samotvrdnoucí hmoty, které jsem následně barvila pomocí Wax Aquarell od Kohinooru (dále jen KIN),
podařilo se mi sehnat i kartonový výsek ve tvaru Řecka, který jsem nabarvila DIY sprejem 
vyrobeným z metalického Drawing Ink (KIN), po zaschnutí pokapala opět černým inkoustem (KIN).
Dalším prvkem jsou květy a listy (Kaisercraft), ručně barvené Distress inks, některé zlatě embossované,
přírodní konopný provázek, kousky papíru (Galeria Papieru) a černý nápis Album (Kesi´s Art).
Vše jsem se snažila na sebe navrstvit pomocí 3D kostiček



A co je uprostřed?
Na ozdobení kraftových stran jsem použila papíry z mořské kolekce Conquest Of Paradise (Galeria Papieru), jednotlivé tyrkysové obdélníky jsem před začátkem celého kompletovacího procesu po okrajích
natupovala hnědým Distress ink.


Využila jsem i revers z kartonového výřezu, ten jsem však obarvila pomocí práškových barev (13@rts), 
v otvoru kartonu je na papíru právě oblast středozemního moře a samotné Corfu :)


Jednotlivé základní panely jsem pak sem tam potiskla stejným pozaďovým razítkem s textem
 (Marianne Design) a hnědým achivalem. 
Kolem fotografií jsem vytvořila tu koláž z proužků papírů nebo útržků, tu vytvořila shluk květinových
a "mušlových" dekorů, k některým stranám jsem přidala odklápěcí "schovávačku", kterou jsem, 
aby se mi samovolně neodklápěla při listování labem, přivázala pomocí konopného provázku 
k dírce v základním listu...
...občas jsem některé detaily ještě zvýraznila pomocí černého lineru (Centropen)...
...ale dost už psaní, teď jen koukáme :)



A ano, Fuse Tool si taky dopřála :) do odklápěcího okénka jsem nasypala trochu písku z pláže :)

Ano, bylo to neuvěřitelné, jeli téměř všichni (83)
a nejkrásnější na tom bylo to, jak se celá rodina krásně semkla, 
z dětí bratranců a sestřenic se stali kamarádi :)
Díky!


Díky za pozornost a pokud byste měli dotazy, pište prosím do komentářů :)

Mějte se krásně tvořivě


Komentáře

OBLÍBENÉ ČLÁNKY