{WEDDINGS} Sunflower White & Sapphire

---------------------------------------------------------------------------------------------------


Opět jedna zakázková práce, krásně laděná do babího léta plného slunečnic.

Zadáním byla fotografie budoucí svatební kytice a přání vytvořit album,
 knihu hostů a blahopřání pro novomanžele.
Ostatní zákaznice nechala na mě :) tak to mám nejradši.
Mohu tak nechat svou představivost pracovat zcela volně 
a vytvořit tak zase něco úplně nového :)

Odměnou je mi pak konkrétně v tomto případě hodnocení:
"Je parádní... takže se už moc těším až to uvidím na vlastní oči :-)
Moc děkuji.
Jste "mistr" svatebních alb, knih a přání :-)"

Já děkuji také, byla to velká radost :)


Děkuji vám všem, kteří mi věnujete svou důvěru 
a necháte mě pro vás stvořit něco, 
co bude uchovávat vzpomínky na váš krásný den!


Přeji vám krásné slunečné dny

Vaše


Komentáře

OBLÍBENÉ ČLÁNKY