{NÁKUPY} Zásilka z Papero Amo + spolupráce s Hurá Papír :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Došel balíček s objednaným materiálem z Papero Amo a to je pro mne vždy velká radost,
rozbalovat  balíčky s novinkami :)

Co mi přišlo?
Něco z toho, něco z tamtoho, ale na všechno jsem se moc těšila :)



Jak všichni určitě víte, jsem velký fanda Tima Holtze a Rangeru obecně, neudělám nic bez jeho Distress Inks, Liquid Pearls, Distress Stickles, Inkessentials, atd, a protože se mi nedávno záhadně vypařily jedny nůžky 
na papír, koupila jsem si ty luxusní od Tima, naštěstí je měli skladem, a protože jsem na ně měla už hodně dlouho zálusk a na ničič papíru taky, byla moje radost dvojitá. Musím přiznat, že jsem si říkala, jestli se kolem nich nedělá zbytečný humbuk, ale jsou opravdu skvělé, velké úchyty nůžek jsou velmi příjemné do ruky a jsou gumové (dají se zmáčknout), ostří je potažené vrstvou titanu a navíc má mikro zoubečky, při stříhání to legračně "vrže". Ničič papíru je taky super, už se mi nechtělo tupit si hranu nůžek při ničení hran a s tímto kolečkem to jde velmi rychle a už mi nevstávají chlupy na těle :)


Pak mi přišla dvě gumová razítka z Indigo Blu, jsem poněkud úchýlná na květinová razítka a miluji přesně taková, jaká jsou tato jemná, elegantní, lehce romatická. Zkusím je co nejdříve použít v nějakém novém přání s distress markery.


Papero Amo má vlastní nabídku silikonových razítek (obecně mám radši silikonová razítka než gumová, protože přesně vidím, jestli razítkuji rovně, což u gumových jen mohu odhadnout), objednala jsem si nápis "Jsi můj favorit", který chci použít na přání, malý foťáček je dárek za objednávku (DĚKUJI :))


Další novinkou, ze které mám velkou radost, je sada razítek, také z edice Papero Amo, 
která jsou skvělá na přáníčka ve stylu Clean & Simple, který je teď velmi moderní..


Také mi přišla vyřezávací šablona do Big Shotu firmy Lawn Fawn, malá srdíčka a hvězdičky je možné 
využít třeba jako konfety do přáníček s chrastítky, na které se btw. také chystám :)


Pak mi přišly na zkoušku dvě tzv. Baker Twins šňůrky v růžové a modré barvě, využití samozřejmě 
na miminkovské věcičky (přání, alba,...)


Miluji vyřezávací šablony z Memory Boxu, mají nádherné jemné, květinové vzory šablon, proto jsem byla
nadšená z toho, když začali prodávat i maskovací šablony. Miluji, když si mohu podkladový papír na přání vytvořit sama, přání se tak stane jedinečným a neopakovatelným. Šablony z MB jsou nádherné všechny, výběr byl těžký, ale nakonec jsem vybrala tyto dvě: vlevo je Tessatina a vpravo je Garden Vines, která se skvěle hodí k embossovací kapse a vyřezávací šabloně, které jsem využila např. v Mém 1. Albu


Maskovací šablony jsou úžasná věc, papír můžete jednoduše přestříkat barevnými spreji, nabarvit pomocí inkoustů a blendovací houbičky, přemáznout gessem nebo akrylovými barvami, narazítkovat embossovacím inkoustem a následně posypat embossovacím pudrem, glitry, mica šupinkami, nebo pomocí masek můžete papír orazítkovat, někdy i vyembossovat v Big Shotu, možností je nepřeberně, každopádně vám tak z obyčejného bílého papíru vznikne něco krásného a barevného.


Proto svou malou sbírku masek neustále rozšiřuji jak se dá, někdy je to i DIY metoda, většinou však klasicky nakoupené šablony. Protože přáníčka nejraději vytvářím čtvercová, mám vždy velkou radost, když objevím nějaké nové a zajímavé čtvercové šablony ve velikosti 6x6 inch (cca 15x15cm).
Proto jsem nakoupila i tyto dvě od Heidi Swapp: vlevo je vzor Chevron, vpravo je Lattice.


Další novinkou jsou u mne vellumové papíry, česky zřejmě pauzovací papír, tento je však acid a lignin free,
no a samozřejmě nemohu neobjednat u mně velmi frekventované 3D kostičky Stick It :)































Poslední novinkou je příložník C Thru, který jsem viděla ve videích mé oblíbené Jennifer McGuire 
Kristiny Werner, které mají skvělé videotutoriály a zábavná přáníčka a cena pravítka byla tak směšně 
nízká a pravítek není nikdy dost (já pravidelně používám 5 různých druhů a velikostí), tak jsem svou sbírku rozšířila i o tohle. Na fotce je mé nejvyužívanější pravítko - trojúhelník, který má na své ploše
navíc centimetrovou mřížku = skvělá věc.



Tak a to je z balíčku vše :)

Mám však ještě jednu vééélikou a čerstvou novinku :)
Seběhlo se to tak rychle, že jsem ještě trochu v šoku, stala jsem se jedním z přispěvovatelů na firemní blog jednoho z největších a pro mne velmi oblíbených scrap-eshopů v ČR.


Ode dneška si budete moci přečíst mé články s návody na blogu HURÁ PAPÍR.CZ.


Včera byl zveřejněn můj starší článek, který si můžete přečíst
ZDE.
Na blogu si můžete přečíst i další zajímavé články našich scraperek, zabývajících se různými technikami.
Zvu vás :)



Přeji vám krásný den



Komentáře

OBLÍBENÉ ČLÁNKY