{NÁKUPY} Hurá papír, aneb jak jsem se opeřila :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Jsem příšerně chlubivej člověk, jj, už to tak je :)
Chlubím se, ne proto, že bych se chtěla vytahovat, ale proto, že se chci s vámi podělit 
o tu RADOST,
když otevřu balíček s novými věcičkami, které mi pomohou vytvořit zase něco nového.

V posledních dnech ke mně dorazily 2 balíčky ze dvou různých eshopů. 
Dnes představím ten první.


Před několika dny dorazil balík z Hurá papír.cz:
základem byly hlavně bílé papíry do alb, ale neodolala jsem a dokoupila i něco dalšího, 
co mne zaujalo a chtěla jsem vyzkoušet.

Vpravo nahoře po směru hodinových ručiček:

1. Silikonový set razítek ScraBerry´s z kolekce Basik&K s kocourem a rybičkami, 
no prostě nádhera krásná, legrační razítka k vybarvení, škoda, že už nejsou skladem i ostatní 
razítka z této kolekce, určitě bych je skoupila všechny, ale možná je ještě Jitka objedná :)



2. Vyřezávací rámečky Cart-Us, svou sbírku šablon stále rozšiřuji, a tato značka je 
i cenově příznivá, takže jakmile se objeví nějaké nové zajímavé šablony, kupuji :)

3. Sada razítek ScrapBerry´s z kolekce Afternoon Tea - Dolce Vita, opět cena minimální, 
razítka krásná, k vybarvení, plánuji je použít na kuchařské notesy :)

4. - 6. Sady nalepovacích kamínků ScrapBerry´S, krásné barvy, hodně levné, takže mi není líto 
je použít v projektech (aby mi nedošly, pak už je neseženu,...), 
horní dva sety jsou trošku atypické, 
nejsou to klasické diamantíky, jako ty dole, jsou větší a takové zvláštně zabarvené opaque barvy, 
rozhodně si tuhle sbírku určitě rozšířím o další barvičky - na projektech budou vypadat skvěle.
(tzn, že už je mám zase naházené v košíku eshopu ;))

Vzorovaný papír dole je dárek od Jitky - děkuji!


V příštím pokračování vám představím novinky z D-Hobby, které přišly včera :)


Mějte se krásně



Komentáře

OBLÍBENÉ ČLÁNKY