{NÁKUPY} Novinky z D-hobby a úlovek z dM-drogerie

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Koncem minulého týdne ke mně dorazil malý, ale přesto netrpělivě očekávaný balíček 
z mého oblíbeného eshopu D-hobby.cz 
Bylo v něm totiž něco, co paní Dana objednala pouze na mé přání a také něco, 
co jsem viděla ve videích mých miláčků Jennifer McGuire a KWerner

V balíčku bylo 5 různých věciček, jak materiálů, tak pomůcek k tvorbě.




První z nich byla sada perleťových papírů Papermania Capsule Oyster Blush.
Všechny papíry jsou jednostranné, nižší gramáže (160g), tudíž nejsou vhodné na vnitřní listy 
do alb, ale jsou vynikající na ozdobení desek nebo právě tvrdších papírů, 
které na vnitřní listy alba používám.
Nevýhodou je, že každý list ze sady má jiný design, takže pro ozdobení velkého alba 
je zapotřebí nakombinovat více papírů na vytvoření obalu alba.
Svou jemnou barevností (perleťová bílá a perleťová krémová béžová) však perfektně sedí 
na svatební papeterii i třeba alba ze křtu či konfirmace apod.
Určitě je brzy uvidíte v nějakém takovém projektu :)



O všestrannosti a mé zamilovanosti do masek/šablon už jsem psala mnohokrát, 
proto jsem opět nemohla odolat malé masce TCW "Texturized", která obsahuje hned 
8 různých motivů, které najdou všestranné využití, 
u mě nejdříve v nějakém přání s mixed-media podkladem: 



Na další věcičku jsem se hooodně těšila a musím říct, že jsem ji ještě u nás nikde jinde 
neviděla v nabídce scrap-shopů, a to mi můžete věřit, že já umím hledat :).

Jedná se o pomůcku Quick Stick, kterou často používají výše zmíněné scraperky 
k nalepování a manipulaci s drobnými ozdůbkami na svých projektech jako jsou 
flitry, kamínky, drobné výřezy apod.
Protože nosím delší nehty (ne moc, max do 4mm, pak už mi to vadí taky), tak mě nalepování 
3mm kamínků na přáníčka jemně řečeno dost rozčiluje :) a toto je pro mě super řešení:


Quick Stick má dvě části, v zadní části rukojeti s lepícím hrotem je zasunut průhledný 
"stylus" se dvěma hroty.

Jeden hrot je plochý (cca jako plochý šroubovák), 

druhý hrot je špičatý, oba konce je možné využívat jak při práci s flitry a kamínky, 
tak je možné si s nimi pomoci při vyndávání výřezů z šablon.

Lepící hrot obsahuje světle zelenou "plastelínku", která na sebe nalepí daný materiál, 
šroubováním ji podle potřeby vytlačujete ven ze zásobníku, doporučuji vytlačovat opatrně, 
neboť chvíli se nic neděje a pak toho vyleze najednou hodně a zpátky už hmotu nejde vtlačit.

Celý zásobník s plastelínkou jde vyšroubovat, takže předpokládám (nemám ověřeno), 
že po vyčerpání půjde hrot vyměnit za náhradní.

Plastelínka má docela sílu, utáhla v pohodě 3 k sobě přilepené flitry o průměru 2cm.



Předposlední věcičkou, na kterou jsem se obzvlášť těšila byl set raznic 
od Marthy Stewart Cherry Blossom, která byla objednána na mé přání, 
už dlouho jsem na tento set měla zálusk 
a v hlavě spoustu naplánovaných projektů k realizaci :)


Mě se třešňové kvítky ohromně líbí, lze je použít různými způsoby, třeba takto -> klik
a svou sbírku raznic a šablon a masek neustále rozšiřuji (na obrázku chybí embossovací kapsa)


Raznice se mi podařilo využít i v posledním projektu Moje 1. album pro Emu:




Poslední novinkou jsou kartičky Simple Stories Sn@p! Baby Girl
primárně určené na Project Life, který já ovšem nedělám.

Kartičky jsem chtěla využít právě na výše zmíněné album 
(nebo také na přání a další budoucí projekty).
Celý set obsahuje 48 kartiček oboustranně potištěných kartiček 
ve velikosti 3" x 4" (cca 7,5 x 10cm)

V albu jsem je použila v různých podobách: v celku, jako lístky na poznámky, 
obrázky nebo jako vyseknuté srdíčka, kolečka či třešňové kvítky.

Kartičky mají opravdu hezké vzory, určitě si příště objednám ještě jednu sadu :)




Ještě bych se s vámi chtěla podělit o můj malý úlovek při nákupu 
lepidel na fotografie v dm-drogerii.

Procházela jsem regály a natrefila jsem na papírové dekorace na oslavy dětí 
(obaly na cupcakes, zapichovátka, slánky do nápojů,....) a našla jsem tam také
 malé růžové krajkové rozetky, v jednom balení 24ks, průměr 10cm (ideální na přáníčka)

Cena 18,- Kč


Zákaznice se mě často ptají, čím lepit fotografie do alb, doporučuji jim lepidla, 
která používám sama také: z dm-drogerie 
buďto lepidlo v rolátku (vlevo), má 12m, pokud máte hodně fotografií k lepení, 
vyjde vás levněji krabička s 1000ks oboustranně lepícími čtverečky (vpravo).


V příštím článku si dáme zase nějakou inspiraci s malým tutoriálkem :)


Děkuji vám za pozornost a přeji krásný den



Komentáře

OBLÍBENÉ ČLÁNKY