{NÁKUPY} Novinky z Hurá Papír.cz

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Dnes se opět pochlubím novinkami z posledního balíčku z Hurá Papír.cz.
Opět pod dohledem mourovatého šéfa :) to víte, miluje krabičky všech tvarů a velikostí, 
a do každé se snaží vecpat. 



 Tento balíček byl takzvaně experimetální, 99% z něj jsem prostě chtěla vyzkoušet.


 Prvním experimentem, z nějž jsem úplně nadšená, je kolekce papírů firmy Dovercraft "Bloom & Grow", která obsahuje 30 papírů o velikosti 12x12", oboustranně vzorovaných, vždy 3 kusy z jednoho dezénu.
Nádherné romantické, lehce vintage květinové vzory, přesně, jak mám ráda :)


 Další novinkou jsou dvě nové masky do mé kolekce, nad užitečností a všestranností masek 
jsem už psala v minulých článcích a proto, nemohly chybět ani v tomto balíčku.
Vlevo motýlková maska (ano opět přiznávám, mám úchylku na vše, co má motýly :)) od Memory Box, vpravo čtvercová maska od Scrap Berry´s s florálním vzorem. Měla jsem zálusk ještě na jednu masku 
z této firmy, ale byla vyprodána dřív, než jsem stihla odkliknout "Přijmout objednávku", 
tak zase příště :)


 Dalším kouskem do mé sbírky je svazeček 3D bílých pestíků, super věc, 
když si květiny na své projekty tvoříte sami :)


 Z dalších razítek od Scrap Berry´s mám velkou radost, neboť už přesně vím, kde je použiji :) 
Brzy uvidíte!


 
 Posledním experimentem jsou všechny samolepící kamínky a perličky, které byly skladem 
od Scrap Berry´s, jsou za fajn cenu, barvy mají také moc pěkné, už jsem je použila 
na několika projektech z posledních dnů, které čekají na své zveřejnění i zde na blogu, 
takže je brzy uvidíte i "v akci"


Poslední položkou v balíčku byly vázací kroužky na knihy, které jsem potřebovala doplnit 
a velkou radost mi udělal dárek v podobě 8 různě velkých a zabarvených dřevěných kolíčků, které
také brzy najdou své uplatnění v nějakém přáníčku apod. Děkuji Jitko!

Musím opět konstatovat, že jsem velmi spokojená s tím, co mi přišlo a už mě svrbí ruce, jak se těším 
na zpracování těchto miláčků!


Děkuji za pozornost a přeji hezkou dobrou noc :)




Komentáře

OBLÍBENÉ ČLÁNKY