{TUTORIAL} Inspirace pro Hurá Papír - SANTORO + návod na krabičku

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Minulý čtvrtek jsem dostala od Aktijky balíček a úkol: vytvořit „něco“ z dodaného materiálu.
Celý balíček měl být z materiálu firmy Santoro, no, pro mě teda, nic moc, řekla jsem si,
když jsem si přečetla v mailu, co mi Aktijka posílá.
Z obrázků v eshopu, mě Santoro příliš neoslovilo, zdálo se mi takové ponuré, a já mám ráda barvy, přece!
Ale protože mám ráda složité úkoly, tak jsem kývla, že se pokusím.

Když jsem však balíček otevřela, zůstala jsem s pusou dokořán, vypadly na mě totiž 
nádherné jemné a pastelové papíry, některé perleťové, některé strukturované, některé s třpytkami, 
krásné papírové květy, knoflíky, samolepící ozdoby,
výseky se třpytkami, rozetky,....no krása.

První, co mě zaujalo, byl oválný přívěsek s obrázkem jedné z panenek Santoro, 
ve staromosazném pokovu a zirkonky po obvodu.
A protože jsem napůl šperkař a napůl scraper, tak to bylo jasné...
vyrobím náhrdelník v ozdobné krabičce a k tomu malé přáníčko.

A tady je výsledek:



Na přání jsem vybrala stejnou panenku, která je i na medailonku, 
vše jsem sladila starorůžovými akcenty



Dřevěný rámeček jsem na okrajích potřela stříbrnou akrylovou barvou a po zaschnutí 
celý natřela Distress Crackle Paint – Clear Rock Candy, 
pozadí v rámečku jsem vystřihla z jednoho přiloženého obalu,
panenka je jedním z výseků, kterou jsem nalepila na 3D kostičky, 
další malé výseky – květinu a lístky jsem přilepila na rámeček pro 3D efekt.




Snažila jsem se vrstvit, takže pod rámečkem je další vrstva papíru, 
který jsem ořezala bordurovou raznicí a kraje poničila ničičem okrajů a krajku v ruce poohýbala, 



na drátku jsem si vytvořila dvojitou mašli, celé jsem to přilepila 
na podkladový – puntíkovaný papír, dozdobila růžemi, lístky vyraženými z jednoho 
strukturovaného papíru a samolepící štrasovou ozdobou.



Medailon jsem navlékla na starorůžovou saténovou stuhu 
a vyrobila pro něj ozdobnou krabičku – 
návod na výrobu krabičky je níže.



Do krabičky jsem ustřihla kousek puntíkovaného papíru na decoupage, 
má stejný vzor jako základní papír na přání.






NÁVOD NA VÝROBU KRABIČKY:



Na krabičku budete potřebovat 2 A4 kreslícího kartonu (220g/m2), 
z nichž si uřízněte tyto dva čtverce:




Po obvodu čtverců si narýhujte dvě vodorovné linie vzdálené od okraje 1 palec (cca 2,5cm) 
a 2 palce, vnitřní čtverec bude 6 x 6 cm


To samé udělejte i na víku, vnitřní čtverec bude 6,3 x 6,3 cm

Ořízněte dle obrázku – 1. krok


Ořízněte podle obrázku – 2. krok


Všechny vyznačené linie ohněte dovnitř.


Dva jazýčky na jedné straně ohněte dovnitř a naneste lepidlo v rolátku.



Jazýčky přilepte na boční stěny, opakujte i na protilehlé straně krabičky.



na horní okraj klopy naneste lepidlo a klopu ohněte dovnitř do krabičky a


přilepte ji ke stěně krabičky.



To samé udělejte se zbývajícími třemi klopami a máme jednu část krabičky.



Celý postup zopakujte i na víku a nyní stačí víko krabičky ozdobit :)







Doufám, že se vám má inspirace líbí :) 
Děkuji za pozornost a přeji pohodové tvoření





Komentáře

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a komentář, budu ráda, když se zase zastavíš.

OBLÍBENÉ ČLÁNKY