{TUTORIAL} Make A Wish

--------------------------------------------------------------------------------------------------


Dnes vám představím výrobu jednoduchého, ale velmi efektního (dle mého názoru) přání, které jsem nazvala

"MAKE A WISH"




CO BUDEME POTŘEBOVAT:
- základní papír, ten můj je klasický kreslící karton, který jsem postříkala zeleno-zlatou barvou ve spreji, kterou jsem umíchala z re-inkeru Distress Shabby Shutters a zlaté akrylové barvy Ranger. Díky tomu se papír jemně třpytí a barvy se nestírají.
- Big Shot s příslušenstvím a vyřezávací šablonu Rayher Věneček, kraftový papír na vyřezání,
- 3 větší a 1 menší květinka, v mém případě jsou květinky mé výroby, jak jsem je vytvořila, si ukážeme někdy příště :)
- Sadu razítek Artemio: Příroda, kterou jsem vám představila tady, použila jsem větvičku s listy,
-Distress Inks v odstínech Shabby Shutters a Peeled Paint, akrylový blok na razítka,
- 3D lepící kostičky, Glossy Accents,
- samolepící kamínky, glitry,
- nápis Make a Wish ze sady razítek Scrap Berry´s Fairy Tale,
- průhledný embossovací inkoust, zlatý embossovací prášek Papermania a embossovací pistole,
- mikrotužka, raznice na zaoblení rohů, 
- základ na přání A6 a obálka



PRACOVNÍ POSTUP:

Vyřežeme v Big Shotu z kraftového papíru věneček a tužkou si naznačíme, kde budeme tisknout lístky. 


 narazítkujeme do nepravidelného kruhu věneček v barvě Shabby Shutters


 druhou, mírně posunutou vrstvu, natiskneme pomocí Peeled Paint


 razítka tiskneme tak, aby se nepřekrývala a vznikly nám dvě vrstvy větviček


 doprostřed věnečku natiskneme embossovacím inkoustem nápis Make a Wish, zasypeme zlatým práškem


zatavíme embossovací pistolí 


 ve třech bodech z rubu věnečku nalepíme poloviny 3D kostiček


 a věneček nalepíme na natištěný věneček


připravíme si Glossy Accents a květinky 


 květinky nalepíme na věneček


připravíme si kamínky a flitry, které budeme lepit také pomocí Glossy Accents


 zaoblíme levý horní a pravý dolní roh kartičky pomocí raznice


 pomocí Glossy Accents přilepíme na základ přání a


 máme hotovo :)










Jak se vám líbí?

Děkuji za pozornost a přeji příjemné tvoření :)






PS: tento návod byl vytvořen pro D-hobby.cz

Komentáře

OBLÍBENÉ ČLÁNKY