{CHALLENGE OF THE WEEK} No.23 (1.6. - 7.6. 2015)



Zdravím všechny!!

Minulý týden jsem vás poprvé pozvala na týdenní výzvu za splnění si jednoho přání za týden :)

První kolo se pomalu blíží ke konci, v neděli vám představím své nové kalhoty :)

A jak jste na tom vy?

Ať už jste se přihlásily nebo ne, doufám, že jste si už stihly jedno své přání splnit, 
a pokud ne, máte na to ještě celý víkend ;)

Dnes je pátek, a proto vyhlašuji challenge na příští týden:

CHALLENGE # 23

Přihlásit se můžete ode dneška až do příštího pátku 5. 1. 2015 tak,
že napíšete komentář pod tímto článkem, kam napíšete, 
téma vaší výzvy = co pro sebe budete chtít udělat.

Přihlásit se můžete i na mém FB profilu, pod postem s vyhlášením CHA 23,
nebo na mém GOOGLE+ profilu, taktéž pod postem s vyhlášením CHA 23,
stejným způsobem = napište komentář se svým vybraným úkolem.

Podmínkou je, že se úkol nesmí týkat vaší práce/zaměstnání ani charitativní činnosti, 
ale může to být cokoli, co chcete udělat pro sebe, nebo svůj domov a své blízké.

Pro splnění úkolu je potřeba, abyste plnění zdokumentovali fotkami (postup procesu) nebo videem, 
a po splnění zveřejnili článek s postupem/videem u sebe na blogu (nebo FB či G+) 
a dali odkaz na článek i sem do komentářů,
abychom se mohly inspirovat a poblahopřát vám ke splnění úkolu  :)

Pokud se vám nápad líbí, budu ráda, když jej budete sdílet, ať se může připojit více účastnic :)
Akce je "Women Only"!

A co jsem si vybrala jako svou další výzvu na týden č. 23 já?
Tak, koukněte :)


Tohle je část mých bižuterních pokladů a protože se mi to už dlouho nelíbí, rozhodla jsem se,
že si příští týden vyrobím organizér na bižuterii na dveře do šatní skříně :)
Tak mi držte pěsti ;)


Čekám na vaše komentáře s přihláškami, doufám, že mě v tom nenecháte samotnou,
pokud se přihlásíte, můžete si do konce roku 2015 splnit ještě 
30 vysněných přání.


Přeji vám krásný den




PS: V neděli ve 20:00h zveřejním výsledky mé Challenge #22
Pokud se chcete přihlásit a nevíte přesně jak, přečtěte si podmínky uveřejněné v CHA#22
a když tak mi napište dotazy i sem do komentářů :)
Odpovím na všechny.

--------------------------------------------------------------------------------------

PS: pokud se vám článek líbil, lajkujte, re-tweetujte, sdílejte a samozřejmě komentujte, 
budu ráda :)
--------------------------------------------------------------------------------------

Komentáře

OBLÍBENÉ ČLÁNKY