{NÁKUPY} Kalia – pokračování



V minulém chlubícím příspěvku o nově otevřeném papírnictví Kalia v Českém Těšíně, 
jsem psala, že je možné objednat zboží, které není skladem přímo z katalogu firmy DPCraft, 
který je ke stažení na stránkách eshopu.

Něco málo jsem si objednala a minulý pátek si pro to šla :)



Na co jsem se moc těšila, byla sada 9 pryskyřicových květů z DPCraft,

Levandulová zahrada:



Dále dorazila sada papírů Docrafts Papermania z kolekce Bellissima:


Pokud je to možné, kupuji vždycky nejprve na zkoušku nejmenší formát papírů 6x6 inch
(cca 15 x 15 cm), protože si chci nejdříve papíry osahat naživo.

Kolekce 6 x 6 inch obsahuje 32 listů s jednostranným tiskem, 
16 motivů po 2 listy, gramáž je 160 g / m2,


Sada obsahuje jak základní jednoduché vzory (puntík, proužky),


tak kombinované (puntík s květinovým dekorem v rozích),


také jsou v sadě 3 vzory extra: obloha s balóny, růžová plocha s motýly
a světle modrý vzor s poházenými motivy srdcí a růží:


Milým překvapením jsou dva vzory s jemnou stříbrnou fólií, jeden s nápisy a druhý s květy a motýli:



Bonusem jsou 2 x 2 listy s foliovanými výřezy:



Poslední maličkost, kterou jsem ale ulovila přímo v prodejně, 
byl set pěnových samolepek s motivy vesmíru, 
které plánuji použít do vesmírného alba pro chlapce:


Set obsahuje 9 různých pěnových samolepek:


Na prodejně je takovýchto pěnových samolepek velké kvantum,
mám zálusk ještě na tato srdíčka, nebo tato srdíčka a také na tento set.

Od poslední návštěvy se v obchodě hodně změnilo, je vidět, že se jednotlivé věcičky zabydlují
na svých policích, přibyla spousta raznic na papír z DPCraft, i takové, 
které se běžně od jiných výrobců nikde nevidí :)

Asi jsem trochu staromódní,ale když se mám rozhodnout, zda si vyseknu zubaté kolečko
raznicí nebo na Big Shotu, tak mi přijde jednodušší a rychlejší raznice,
proto ráda rozšiřuji svou sbírku raznic :)
Moje favority:


No a samozřejmě ulovím i něco z flitříků, perliček a květin z pryskyřice :)


A to je pro dnešek vše, jak jste na tom s nákupy materiálu vy? 
Máte nějaké vaše oblíbené eshopy, nebo výrobce materiálů a pomůcek, kterým neodoláte?

Napište mi, ráda se na ně podívám také :)

Děkuji za pozornost a přeji krásnou tvořivou středu



---------------------------------------------------------------------------------------------------
PS: pokud se vám článek líbil, lajkujte, re-tweetujte, sdílejte a samozřejmě komentujte, 
budu ráda :)
---------------------------------------------------------------------------------------------------

Komentáře

OBLÍBENÉ ČLÁNKY