{WEDDINGS} Vintage Lace jinak


Dnes představím zakázkovou práci v barvách krémové a světle hnědé barvě kraftového papíru.

Nevěsta připravuje přírodní svatbu, a tak mě požádala, zda bych nemohla vytvořit kolekci 
Vintage Lace speciálně pro tuto příležitost.

Sehnat světle hnědý papír v odpovídající gramáži a v dostatečném množství 
je u nás stále ještě problematické, nicméně se mi podařilo v jednom těšínském papírnictví 
na opačném konci města vyšťourat  to, co jsem potřebovala :)



A co si nevěsta přála?


Sadu vývazků



jak ve velikosti S (3,8 cm), z toho 3 bez tisku pro nečekané hosty 

tak sadu pro rodiče a svědky ve velikosti L (6,1 cm)


Popisky k rautovému stolu ve stylu jmenovek, které jsem pro tento účel udělala větší



Sadu 18 kapesníčků v krabičce



A pro tři družičky tři kornoutky na plátky růží (nebo rýži)



Speciálním přáním nevěsty bylo, vytvořit také několik listů A4 s osekanými okraji a pár zoubkovaných koleček v obou velikostech z hnědého papíru navíc:


Protože svatba je laděna do rustikálního a přírodního stylu, použila jsem tentokrát 
bordurovou raznici Rustic Lace (v eshopu varianta B).


Jak se vám líbí? 
Plánujete také svatbu v rustikálním stylu? Nebo bude vaše svatba v úplně jiném designu?
Napište mi, jak by měla vypadat vaše svatba snů :)

Děkuji za pozornost a přeji hezký den






Komentáře

OBLÍBENÉ ČLÁNKY