{WEDDINGS} Bílá pro nevěstu, na přání


Je to krásně zvláštní, jak se vše neustále mění.

Začínala jsem jako 100% korálkářka s bižuterií na každý den, 
pak přišly složitější svatební šperky vytvářené technikou wire-wrapping a stříbro,
následovaly první svatební knihy,
a dnes je má tvorba z 85 % papírová.

Proto mám vždy velkou radost, když se najde nevěsta, 
která chce ode mne vytvořit na svou svatbu bižuterii.

A pokud se jedná o něco, co jsem ještě nedělala, pak je má radost dvojnásobná :)



Celý set je kombinaci kolekce Ears & Coccoon White a čelenky ušité a vyšité 
speciálně na přání nevěsty, která chystala "šachovou" svatbu.

Šachovnice a figurky se prolínaly od oznámení, přes dekorace, 
kárová korálková výšivka byla i na šatech a já jsem pro nevěstu vymyslela 
čelenku do vlasů s obdobnou korálkovou výšivkou:

Při focení mi příliš sluníčko nesvítilo, takže není skoro vidět, 
že ve středech kosočtverců jsou krystalky Swarovski v čirém provedení.

Přeji (dnes už) paní Petře a manželovi hodně štěstí nejen ve hře, ale i do společného života ;)






Komentáře

OBLÍBENÉ ČLÁNKY