{WEDDINGS} Orchid Butterfly + CHA#27



Dnes vám představuji motýlka v nové barvě na přání Orchid :)


Zákaznice objednala jako dárek knihu hostů maxi (20 x 25 cm) s lepenkovou krabicí 
a k tomu text se stojánkem s instrukcemi pro svatební hosty.


Nejprve pár fotografií z procesu výroby:








A teď už hotová práce:


detailní záběr na postřik na papírech desek, pokaždé se mi podaří "flíčky" udělat jinak,
každá kniha i album je tak i díky tomuto neopakovatelný originál

zákaznice tentokrát vybrala nápis "neverending Love",
kartonky jsem nejprve nabarvila dvěma odstíny inkoustů
a po zaschnutí natřela Crackle Accents

na celé knize a textu jsem použila dva základní odstíny inkoustů,
teplý ametystový odstín Seedles Preserves (filigránová razítka)
a studený tmavý levandulový  Dusty Concord  (lístky, motýlci),
růže jsem použila bílé, aby nebyla celá kniha příliš temná,
bezové kvítky se mi podařilo sehnat v prolínajících se obou odstínech.

do středu motýlků jsem kápla 3 kapky Liquid Pearls v odstínu Majestic Purple

vnitřní strana desek

první list s tištěným textem dle přání a ve fontu dle přání - list je vkládán do knihy navíc
a je zdarma :)

na dalších listech se vpisují přání svatebních hostů

zadní vnitřní strana desek, vlevo pečeť 100% ruční práce a originality :)

zadní strana knihy



Text ke knize se stojánkem






Jak se vám barevná kombinace líbí?


Motýlci jsou už dostupní i v jiných barevných variantách:




Všechny najdete >TADY<




A teď ještě vyhlášení nové Challenge 
na týden č. 27 :)
Příští týden se pokusím ušít 
tašku na mé scrapové pomůcky = 
řezací podložku, řezačku na papír, ohýbací desku
které se mi do klasické cestovné tašky nevlezou 
a pokaždé je přenáším všemi možnými i nemožnými způsoby a trnu, 
aby se mi někde něco neulomilo cestou v autě na chalupu a zpátky 
(kdo byl u nás na chalupě autem, tak ví velmi dobře proč :))


A v neděli 28. 6. vám představím výsledky tohoto a předchozího týdne, 
tedy fuchsiový kostým došitý po 10 letech a k tomu fuchsiové šaty pro Gabu 
a něco pro mě ze stejného materiálu 
(minule jsem bůhvíproč omylem naplánovala zveřejnění na tuto neděli
a než jsem na to přišla, tak už byla středa, tak jsem si říkala, 
že když se ty dvě věcičky k sobě hezky barevně hodí,
 tak vám je naservíruju dohromady :))



Děkuji za pozornost a přeji krásný víkend :)




--------------------------------------------------------------------------------------

PS: pokud se vám článek líbil, lajkujte, re-tweetujte, sdílejte 
a samozřejmě komentujte (moc ráda si čtu vaše komentáře),
budu ráda :)
--------------------------------------------------------------------------------------

Komentáře

OBLÍBENÉ ČLÁNKY