{GIFTS} Vánoce tradičně


Včerejší večerní práce...dva druhy vánočních přání opět v tradičních barvách
zelená, červená a zlatá.


Tentokrát s použitím krásných papírů z Galeria Papieru "Świerszcz za kominem".


První přání 
je čtvercové, základ i obálka je v barvě craft (Anita´s)

Přání zdobí ručně tvarované květy červené vánoční hvězdy (Rayher), 
modřínová šiška a bílé větvičky jmelí (Marianne Design), lístky (DPcraft a Woodware), 
brokátové zlaté tečky (Docraft), zlatá nit Titano (Hedva), 
vánoční razítko (Keta) a razítko s notami (Kaisercraft - Sheet Music).
Na přání jsem použila i vintage krajku v béžovém odstínu, která je 30 let stará :)


Druhé přání
je A6-kové, bílý základ i obálka (Anita´s)

Toto přání je pro mne netypicky zdobené = bez kytiček ;), 
základem je krásný vzorovaný papír GP s plošným cesmínovým vzorem, proto jsem se rozhodla,
že další dekorace budou co nejvíce střízlivé:
vrchní obrázek s cesmínovou kyticí je freebie z blogu Lilac & lavender, 
podlepila jsem jej čtvrtkou, kterou jsem orazítkovala pomocí Kaisercraft razítka Bloom
distress inkoustem Barn Door, nalepila na 3mm vysoké 3D kostičky (DPCraft) 
a nalepila na ozdobený proužek (papíry UHK z kolekce Sklepy Cynamonowe, raznice Martha Stewart)
červenou organzovou stuhou (VTC) a pod něj pak proužek zlaté pavučinky s glitry (VTC).

Všechna přání jsou už k dispozici v e-shopu pouze do vyprodání zásob.


Doufám, že se vám líbí, děkuji za váš čas a postřehy :)

Přeji krásný den



Komentáře

OBLÍBENÉ ČLÁNKY