{NÁKUPY} D-HOBBY

Dnes se budu zase hodně chlubit, jak jsem se opeřila. 
Představím vám novinky z obchodu D-hobby.cz, které jsem si koupila v posledních dvou zásilkách.

První (starší ) byla ve znamení produktů Kaiser Craft a raznic Marthy Stewart

Před nedávnem jsem odrovnala svou první krajkovou raznici Doily Lace
takže jsem byla moc ráda, že v D-hobby byla stejná skladem :)

Druhou raznici, po které jsem už dlouho toužila byla 3-in-1 Hydrangea raznice. Doma už mám její větší verzi 2, 5 cm, v nové raznici jsou květy velké 2 cm a 1,5 cm, tedy skvělé ke kombinaci, což se mi bude hodně hodit, používám je dost často.


Dalším úlovkem je bloček papírů z kolekce Honey Chai v nadstandardní velikosti 6,5 palce 
(obvykle se malé papíry dělají ve velikosti 6 palců) = 15,75cm

Ve své sbírce už mám set razítek se stejné kolekce a chtěla jsem vyzkoušet i papíry

Bloček obsahuje celkem 40 jednostranných listů (každý design 2x), mezi nimi několik foliovaných papírů

a několik krásných výseků


Dalším úlovkem jsou razítka a bloček papírů z kolekce Pack Your Bags:

Skvělá kolekce na tvorbu alb pro kluky a chlapy, papíry jsou v klasické velikosti 6", jednostranné,
a opět některé foliované, s leskem, na konci bločku jsou zase ladící výseky

K této kolekci jsem si dokoupila i chlapské texturové razítko Checker Plate:


Posledním úlovkem je sada oboustranných papírů velikosti 6" firmy Docrafts Spring Chic
s klasickými dětskými motivy, vzorů je 10, sada obsahuje celkem 50 papírů:


Tak, to byl první balíček. 


Před několika dny dorazil druhý balíček ve znamení především značky Rayher a Ranger:


Ale také vánočních papírů z Galeria Papieru "Świerszcz za kominem"

Na koláži vidíte vzory oboustranných papírů, bloček obsahuje 12 papírů (vzory se opakují 2x) 
plus na vnitřní straně obálky je jeden bonusový vzor, který se neopakuje.


Dále jsem si udělala radost několika "nezbytnými" pomocníky od Hero Arts: 


3D lepící kostičky od Stick-it!, re-inkery Distress v odstínech Spiced Marmalade a Spun Sugar a
2" (5cm) vroubkované kolečko - raznici



A nyní se dostáváme konečně k vyřezávacím šablonám do Big Shotu:

První je Happy Fish 2 od Cottage Cutz na objednávku

Také jsem neodolala několika šablonám od Rayheru, jsou kvalitní (můžete řezat i filc, karton, folii) 
a mají pro mě zajímavé tvary:




A protože Vánoce se nezadržitelně blíží, tak jsem se opeřila i o několik vánočních motivů:


je skvělá, večer sem hodím článeček s prvními vánočními přáníčky s tutoriálkem

moc se mi líbí prošívaná čepice a šála :)

A nemohla jsem odolat ani Hvězdičkové krajce

Ještě mám v eshopu vyhlídnuto několik posledních novinek, takže asi bude další chlubící článeček :)

Dnes večer se můžete těšit na první vánoční článek s novými přáníčky, 
na jejichž výrobu jsem použila právě výše uvedené šablonky.


Zatím přeji krásný den 



Komentáře

  1. ach to su krasne vecicky... idem to este raz omrknut :) mozno aj ja budem nieco surne potrebovat ... xixi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko děkuji :) jojo, to znám moc dobře, to "nutně potřebuji" :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a komentář, budu ráda, když se zase zastavíš.

OBLÍBENÉ ČLÁNKY