{WEDDINGS} Moje VELKÁ svatba č.1: korálová & mátová

Sny se plní!
Ano, když o něčem sníte, po něčem opravdově toužíte
a necháte to na Vesmíru, aby to zařídil, tak to opravdu zařídí.

Mým cílem, ne, mým snem bylo (a stále je),
aby u mně nevěsty našly vše důležité, co potřebují na svou svatbu.

Proto jsem před několika měsíci požádala Vesmír, aby mi pomohl tento sen uskutečnit.
Jak to provede, to nechám zcela na něm, na mě bude jen uskutečnit to,
co mě na cestě "cvrnkne do nosu".



A protože Vesmír miluje expanzi, začaly pomalu přicházet stále objemnější a objemnější zakázky.
Postupně vás s nimi budu seznamovat (jakmile se mi podaří upravit ta kvanta fotografií).

Dnes vám představím první vlaštovku - svatbu v barevné kombinaci

KORÁLOVÁ & CHRYSOLITOVÁ MÁTOVÁ

Tato zakázka ke mně přišla přes Fler.cz, kde mám svůj prodejní svatební profil také.

Nejprve spíš přišel dotaz nevěsty, zda bych byla schopná sehnat
něco v korálové a mátové zelené barvě,
že prý je už zoufalá, ale nedaří se jí sehnat cokoli v korálové barvě.

Malý zádrhel bylo to, že jsem na prázdniny vždy přesunuta na chalupu v horách
a do města v této době jezdím jednou za týden.
Naštěstí ještě byl dostatek času se po korálové barvě poohlédnout.

Chrysolitovou mátovou už jsem doma měla z jiné zakázky, 
kterou jsem realizovala cca o měsíc dříve a řeknu vám, sehnat stuhy v tomto odstínu mátové 
ve všech 4 šířkách, které používám, to byl také husarský kousek :)

Mým štěstím je, že bydlím v (jak se u nás s nadsázkou říká) největším městě střední Evropy
(bylo tak velké, že se nevešlo do jednoho státu a tak jej museli rozpůlit do dvou států)
a v druhé půlce se dá sehnat vše nebo se to přiveze druhý den :)
Takže, když jsem prošla své nekonečné zásoby a také všechny galanterie v Těšíně,
měla jsem pro zákaznici dobrou zprávu :)

Nakonec jsme se dohodly na vytvoření kompletu svatebních dekorací z kolekcí Peony a Vintage Lace:

Polštářek pod prstýnky & brož:




květ lze z polštářku sundat
po svatbě vám tak zůstane květinová brož
kterou můžete použít na klopu kabátku, na šaty nebo na kabelku
Brož lze samozřejmě objednat i samostatně :)

Multifunkční šperk pro družičky 4 v 1:
pro 3 malé princezny :)
jedná se o ručně šitý a vyšívaný květ o průměru cca 5cm, který je přišitý na stuze dlouhé 120 cm
díky tomu můžete šperk nosit jako náramek, čelenku do vlasů, náhrdelník nebo jako páseček na šaty


Sadu vývazků pro VIP hosty ve velikosti L (6cm):
VIP hosté = rodiče a prarodiče novomanželů, svědci, sourozenci apod. Může to být také fotograf či kameraman
nebo svatební koordinátor a všichni, které chcete nějakým způsobem zřetelně označit
a odlišit od ostatních "řadových" hostů
vývazky L je možné dodat s navázanou zicherkou ze zadní strany, povolením mašle je možné přidat k vývazku
i větvičku svatební myrty


Sadu vývazků pro svatební hosty ve velikosti S (3,8cm):


vývazky S je možné dodat se špendlíky s bílou skleněnou hlavičkou, můžete k nim také přidat i větvičku myrty :)

Všechny výrobky jsou už dostupné i v eshopu,
stačí kliknout na růžový nápis u každého jednotlivého typu
a dostanete se přímo na požadovanou stránku.

Pokud byste potřebovali pro svou svatbu nějakou jinou barevnou kombinaci,
nebojte se mě zeptat :)
Já jsem pro každou "špatnost"!


Doufám, že se vám dnešní novinky líbí, děkuji za váš čas i komentáře a postřehy :)

Přeji vám krásný den


Fotka


Komentáře

OBLÍBENÉ ČLÁNKY