{WEDDINGS} Vytahuju podzimní "staré pječky"

Je podzim a každoroční svatební šílenství je u konce :)
Mám čas na úklid v databázi fotografií, které jsem pořídila za těch několik měsíců.
A jak si tak uklízím, najdu jednu "starou pječku".
Pječka je u nás jablečná křížala, a když je stará, tak je pěkně vysušená.
A protože se designově přesně hodí do tohoto období, říkala jsem si, že ji konečně vložím i do eshopu :)

LEAFS: AUTUMN OAK 

















Mám trošku problémy s vkládáním obrázků přes horní lištu bloggeru, ale naštěstí jsem si poradila jinak.
Nemáte s vkládáním obrázků také problém (hlásí mi to chybu 400)?


Doufám, že se vám kniha líbí, už je dostupná i v eshopu a mohu vám k ní vytvořit i kompletní svatební výbavu ve stejném barevném ladění od papeterie, přes galanterii po bižuterii :)

Přeji vám krásný den


Komentáře

OBLÍBENÉ ČLÁNKY