{FOR KIDS} Bundle Of Joy




Té embosovací kapse se nedalo odolat :)

A tak jsem vytvořila dvě varianty, žluto-meruňkovo-růžovou pro holčičky 



a zeleno-mátovo-tyrkysovou pro kluky.



Nejprve jsem vytvořila hooodně abstraktní srdce pomocí Distress inkoustů, vody a štětce, 
nechala zaschnout, poté vytlačila v Big Shotu, 
pomocí stejného štětce namočeným ve více nasyceném inkoustu postříkala, ozdobila šňůrkou,
glitrovým lepidly v různých barvách přes které jsem (až zaschly) nanesla Glossy Accents.



Mezi embosovanou vrstvu a druhou vrstvu papíru, kterou jsem vytušovala po okraji 
nejtmavším použitým Distress inkoustem, jsem vložila nepravidelně ustřižený kousek tylu.


Doufám, že se vám líbí, pokud ano, budu ráda za vaše komentáře a postřehy.

Děkuji za pozornost a přeji hezký večer


Komentáře

OBLÍBENÉ ČLÁNKY