{TUTORIAL} DIY WEDDING, aneb jak na svatební dekorace v zimním stylu 2. díl


Před nějakým časem jsem začala spolupracovat se Svatebním blogem.cz
a to psaním článků do rubriky DIY projekty.


A protože kopírování cizích tutoriálů, jak to bývá u jiných podobně zaměřených stránek, 
není nic pro mě, dohodly jsme se se šéfkou, že budu vytvářet projekty své vlastní.

Je mi jasné, že ten, kdo se scrapbookingem a tvorbou z papíru nezabývá každý den, 
nebude mít po ruce Big Shot a jeho vyřezávací šablony a další vychytávky, 
proto je mým úkolem vytvářet návody s využitím co nejméně pomůcek a co nejefektivnější.

Jestli se mi to povedlo, posuďte sami :)


V aktuálním díle jsem vytvořila jednoduché a elegantní jmenovky na stůl a menu-karty



Na celý návod se podívejte na Svatební blog a nezapomeňte,
že svatební papeterii si můžete tímto způsobem vytvořit v mnoha barevných variantách 
a výměnou vločkového razítka za jiný motiv se vám tak otevírají nekonečné možnosti.



BTW: V minulém díle jsem ukázala výrobu toho nejzákladnějšího -



Přeji krásný den



Komentáře

OBLÍBENÉ ČLÁNKY