{WORKSHOP} 3. inspirace Mixed Media Card Workshop



Dnes vám představím třetí přání, kterým se budeme inspirovat na workshopu na téma

MIXED MEDIA CARD.

Protože se blíží Valentýn, rozhodla jsem se třetí přání vyladit do barev růžová, červená, černá, stříbrná.


A protože si na workshopu budete moci vyzkoušet i WRMC Fuse Tool, 
vytvořila jsem pomocí tohoto nástroje tzv. Shaker Card neboli chrastítkové přání.


Do chrastítka jsem namixovala červené a stříbrné flitry různých tvarů 
a malé skleněné perličky z Preciosy.


Mixed-mediovou čtvrtku jsem podlepila pro větší kontrast v chrastítku černou čtvrtkou papíru. 
Abych přání dodala 3D efekt a dala tak i prostor chrastítku,
 nalepila jsem ji pomocí pěnové pásky.

Tentokrát jsou všechny květinky vyraženy pomocí raznic a opět ručně nabarveny a vytvarovány.
Lístky jsou vytvořené ze dvou vrstev papíru - černého a bílého pro kontrast.

Uplatnila jsem tentokrát kromě Distress inkoustů, také bílé gesso, krystal gel, 
mikrokuličky, Distress Stickles, Liquid Pearls,

šablony, razítka, nůžky a 3D lepící kostičky :)






Doufám, že se vám tato inspirace líbí a těším se na všechny, 
kteří se zúčastní workshopu tuto sobotu :)

Přeji všem krásný den



Komentáře

OBLÍBENÉ ČLÁNKY